Antifeminista vélemény és életmód blog

Hemi nézőpont

Hemi nézőpont

Hétköznapi sztorik 4.rész - Egy negatív példa

2020. február 15. - Hemi12

Következzen az előző bejegyzéssel szöges ellentétben álló tapasztalat bemutatása!
Vagyis egy igen negatív női(?) viselkedés felvázolása.
Ami amúgy a férfiakra, de méginkább a cigányokra jellemző elvileg.
Eddig talán valóban így volt, azonban velem ilyen még nem történt úgy, hogy férfi követte volna el.
Cigányok néha, de az sem jellemző.
Hogy miről van szó?
Arról, amikor mész az utcán és beléd kötnek.
Igen, ezt egy nő csinálta, méghozzá nem is először, bár azthiszem messze ez a legdurvább ilyen élményem.
Nem is azért, mert ilyesztő volt, hanem inkább bizarrsága végett.

Történt ugyanis, hogy éppen bicikliztem hazafelé.
Mivel úttesten csak kerülve lehetett volna haladni, ráadásul nagyon kátyúsak is a mellékutcák, valamint gyéren vannak megvilágítva, ezért a járdán közlekedtem.
Ezt egyébként meg is tehetem a KRESZ szerint, amíg nem lépem át a 10km/h-t.
Jött velem szembe egy kutyás nőstény.
30-40 között lehetett, nagyon max 45.
Lemegyek a fűre, hogy biztosan ne legyen probléma, és lássák a jószándékot, hogy igen, tudatában vagyok annak, hogy a járda a gyalogosoké.
Erre a nőci odaszól a kutyájának, valami olyasmit, hogy „gyere ide, jön egy biciklis, akinek itt amúgy nem is lenne szabad”.
Már mentem volna tovább, de annyira felhúzott ez a nyilvánvaló hülyeség, hogy megálltam, gondoltam megkérdezem, hogy ezt mégis hogy a véreres faszba gondolja úgy egyébként.

Elkezdett veszekedni, hogy mégis mit képzelek, hogy így beszélek vele,meg ott közlekedek, ahol ő.
A bökkenő csak annyi volt, hogy egy játszótér mellett voltunk, ahol nem szabad kutyát póráz nélkül sétáltatni.
Erre tábla is figyelmeztet.
Ekkor már üvöltöztem, és ő is.
Mutatom a táblát, mivel a kutyáján nincs póráz.
Erre elkezd üvölteni, hogy figyeljek oda – mármint rá -, miközben a táskájában matatott.
Azt hittem gázsprét keres, már át is futott az agyamon, hogy hogyan fogok ellentámadni, ha próbálkozik a ribanc.
Viszont ami ezután történt... nos attól elállt a lélegzetem és kicsordult a könnyem majdnem.
Végül is valóban hozta egy gázspré hatásait.
Ugyanis egy pórázt vett elő a táskából, miközben azt üvöltözte, hogy „szerinted ez micsoda?”.
Annyira meglepődtam, hogy innentől nem tudtam megszólalni.
Igen, az a nő azt hiszi, hogy a pórázzal kutyasétáltatás azt jelenti, hogy van valahol 5m-es körzetben egy póráz is.

Ezt csak azért meséltem ilyen részletesen, mert kurvára vicces és szomorú.
De a lényeg az, hogy kajakra belekötnek a nők másokba az utcán.
Nem az első eset, a többit is megírom majd.
Gondolom azért, mert azt hiszik, hogy nem kell nőként viselkedniük, de velük majd akként fognak.
Vagyis kötözködhetnek, mint a férfiak, de nem fogják őket megverni, hiszen nőket nem ütünk meg.
Ebből is látszik az, amiről már évek óta pofázok.
Mindegy, hogy egyenlőség van, vagy konzervatív értékek.
Nekem személy szerint mindkettő nagyjából megfelelne, a mostani állapotokhoz képest legalábbis előrelépés volna bármelyik.
De most az a helyzet, hogy ezek hibridje érvényes, egy olyan elegy, ami a nőknek kedvez.
Ha az jó nekik, akkor egyenlőség van, ha meg az, akkor konzervatív nőpátyolgatás.
Mert ha egyenlőség lenne valóban, akkor meggondolta volna, hogy beszólhat-e nekem, hiszen széjjelbaszhattam volna a fejét adott esetben, ahogy egy férfinak hasonló helyzetben (mármint nem törvényileg, hanem társadalmi megítélés szerint).
Persze nem csak úgy, hanem ha odáig fajul a helyzet, amire még így is volt esély, meg ugye nem tudhatta volna, hogy mennyire vagyok heves vérmérsékletű.
Amennyiben meg a konzervatív elvek érvényesülnek, úgy befogja a száját és tisztelettel beszél velem.
De nem.
A nők úgy érzik, hogy az életet god-módban játszák.
Sebezhetetlennek hiszik magukat, mert mindig ott van egy férfi, vagy az állam, és segít, ha bajba sodorják magukat, így gátlástalanul basznak bele mindenbe, hiszen soha nincs következménye a tetteiknek.

Sajnos úgy látom, hogy ez a viselkedés egyre általánosabb.
Azt hittem régebben, hogy a nők mindig másképpen lesznek agresszívak, mint a férfiak.
De úgy tűnik, hogy itt is férfivá szeretnének válni.
Remélem, hogy az izomtömegük is megnő, és növesztenek tököt, meg gerincet, mert egyáltalán nem biztos, hogy nem baszom fel annyira magam egyszer, hogy tényleg belemenjek egy verekedésbe.
Mert azt nem árt tudni, hogy lehet beszólogatni, de az olyan, mint rákacsintani valakire.
Egyértelmű utalás arra nézve, hogy többet akarsz a másiktól, csak kicsit más kontextusban.
És ha a másik is hasonlóan belemegy a játékba, akkor nem biztos, hogy úgy alakul az este, ahogy azt előre elképzelted, és utólag igencsak nagy geciség a másikra tolni a (rosszabb esetben büntetőjogi) felelősséget.
Különben nem lenne rossz, ha a nők a szerelemben is olyan kezdeményezők lennének hirtelen, mint az arcoskodásban.

A bejegyzés trackback címe:

https://heminezopont.blog.hu/api/trackback/id/tr2615476256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2020.02.22. 07:39:53

Ez az ego miatt történt.

Hemi12 2020.02.22. 10:42:35

@lucius01:
Ezt kifejtenéd?
Mármint arra gondolsz, hogy hagynom kellett volna a picsába és továbbmenni?

lucius01 2020.02.22. 12:28:56

Úgy értem, az emberek nagy része csak önmagát látja, a saját nézőpontját. Mindenki szembemegy vele az autópályán. Ez okozza a nézeteltéréseket, feszültségeket, vitákat és egyebeket. Empátia zéró.

A példádban a csaj is csak azt látta, hogy útban voltál neki, mert a kutyájának arrébb kellett mennie. "Kellemetlenséget" okoztál neki.

1 jó blog: veszmadar-demonai.blog.hu/

Hemi12 2020.02.22. 21:28:37

@lucius01:
Nem tudom, hogy igazad van-e, és azt sem, hogy az lenne-e a pozitívabb, ha igen.
Szrintem abszolút nem okoztam neki kellemetlenséget, egyszerűen belém akart rúgni.
Ez olyan, mint amikor megy valaki szembe a másikkal úgy, hogy simán elférne, de azért a vállával ellöki a másik vállát.
Ez nem arról szól, hogy "baszki, most kell tennem egy plusz 30cm-t, hogy kikerüljem, de kibaszott fárasztó lesz".
Egyszerűen a dominancia kimutatása.
Szerintem.

Ha meg neked van igazad... akkor mit csinálna, ha tényleg az útjában lettem volna?
Mert én ugye kikerültem őket, ráadásul úgy, hogy még a fűre is lementem, csak azért hívta magához a kutyáját, nehogy elém szaladjon, amúgy nem lett volna útban.
Szóval mennyire baszná fel magát, ha tényleg véletlenül vagy szándékosan keresztbe tettem volna neki valamiben?
Ilyesztő belegondolni...

Mondjuk kb. el tudom képzelni.
Sok olyan nőt ismerek, akik hosszan pereskednek vérremenően, csak azért, hogy megszopassák a másikat, és nekik legyen igazuk.
És ezek a másik leuralásáról szólnak, nem arról, hogy az egójukat bántja a másik.
Vagyis nyilván az egót növeli, ha uralkodsz a másik felett, szóval így valóban igaz az egós dolog.
Csak én azért nem szeretem az egót okolni, mert egyszerűen nem az az oka legtöbbször a bajnak, hanem az ostobaság.

Például vegyük a környezetszennyezést.
Mindenki mániája, hogy azért szemetelnek, mert "csak magukkal törődnek".
Ez hülyeség.
Ha magukkal trődnének, akkor nem szemetelnének, hiszen ők is ezen a bolygón élnek.

Tervben van elolvasni azt a blogot is, csak előbb befejezem az Incel Perceket.
Gondolom te sem tudod, hogy miért nincsenek új bejegyzései, igaz?

lucius01 2020.02.23. 07:12:19

"Gondolom te sem tudod, hogy miért nincsenek új bejegyzései, igaz?"

Attól tartok, ráunt.

lucius01 2020.02.23. 21:12:15

"Szrintem abszolút nem okoztam neki kellemetlenséget"

De igen. Azért mert az egoista ember egyben büszke is. Na nehogy már én álljak félre, na nehogy már én tegyek valamit a másikért! Nehogy már az én kutyám térjen ki!

Visszahúzódó ember vagyok, de egyetlen alkalommal visszaugattam. Szálltam le a viliről, igaz, sms-t írtam közben, de a korláthoz mentem, ott mentem végig. Nem láttam, h 1 figura szembe jön velem. Ő látott engem, de baxxott 10 centit arrébb lépni, inkább beugatott, hogy miért nem térek ki előle? Mire én: Te miért nem tetted meg? Üvölteni kezdett, de mentem tovább. 40 méter után visszanéztem, még mindig felém mutogatott.
Elismerem, nézhettem volna előre is a telómra bámulás helyett (sem előtte sem azóta nem csináltam ilyet) de a figura 20-30 méterről látta hogy szembe megyünk, de szart rá. Nem az út közepén mentem, hanem teljesen a szélén, hagytam felszállni aki akar, és hagytam, hogy mindenki más menjen ahogy szeretne. Csak ez az 1 figura jött a korlát mellett velem szemben.

Azt is megelégeltem h mindig én térjek ki mások elől. 1x nem tettem. Összeütközött a vállunk, de a másik csak ment előre.

Az is zavar, ha mások az egész utat elfoglalva jönnek szembe, de lehúzódni nem képesek. (mert ők tehénkednek az úton, nem én)

Vagy mikor az út közepén beszélgetnek, te meg arra haladva, kerülgetheted őket.

Vagy mikor vásárláskor a kassza soron úgy állnak, hogy a merőleges utat is elállják. (mint mikor a kereszteződésbe beáll az autó)

Süketek és vakok az emberek a másikra.

Melóhelyem kapujától 20 méterre vagyok, látom, a kolléga megy be, de nem tartaná nekem az ajtót, á nem. Az orrom előtt csukja be. Ha én megvárom, nem viszonozza köv. alkalommal.

Süketek, vakok, nem tanulnak. Nincs szégyenérzetük.

Hemi12 2020.02.26. 10:54:04

@lucius01:
Nekem ugyanezek a tapasztalataim.
Ez részben egó, de részben hülyeség is.
Egy igazán okos egoista ember nem vereti meg magát. :D
És pláne nem teszi kockára a saját testi épségét, hiszen fontos saját magának.
Értem ezalatt azt, amikor párok kézen fogva vonulnaka bicikliúton, úgy, hogy elfoglalják az egészet.
Bár ez méginkább az öregekre és a nőkre jellemző, illetve legfőképp a gyerekes anyukákra.
Meg ugye ők privilegizált csoportok, ha elütsz egyet is, akkor beszoptad.
Az én egómat és igazságérzetemet rohadtul bántja, amikor ezek ennyire szarba sem veszik, hogy én szabályosan közlekednék, és utána még nekik áll feljebb.
A másik meg az,. hogy aki egoista az szeresse már kurva jófejnek tartani magát, és viselkedjen rendesen másokkal.
Mint ahogy én is teszem, mert szeretem azt érezni, hogy egy normális ember vagyok.
És hát abból mindenki profitál, ha kultúráltabb a közlekedés.
Mind1, nagyon felidegesít, mert már volt ebből balesetem, és több majdnem-verekedésem is.

lucius01 2020.02.29. 16:05:49

"Egy igazán okos egoista ember nem vereti meg magát. :D"

Az ego és az ész nem járnak együtt többnyire. Az ego a büszkeséggel, és gyakran gőggel van párban.

Az egoista csak magát nézi, leginkább a pillanatnyi érdekeit, nem nagyon néz távolabb. Hány embert rúgtak ki a melóhelyéről, mert nem csinált meg valamit, holott többször kérték, sőt figyelmeztetést is kapott! Nem azonnal kirúgás jár, azt mindig figyelmeztetések előzik meg. Az egoista ember, ostobaságában elmegy a falig, és beveri a fejét. Volt lehetősége megállni, az első, a második, a tizedig lépésnél, de egyiknél sem tette. Ez az ostobaság.

Hemi12 2020.03.04. 19:59:15

@lucius01:
Ez így van.
Ezért undorodom az ostoba emberektől.
Mármint nem csak ezért, mindig van bennem egy olyan érzés, hogy milyen jó neki, hogy megteheti, hogy hülye.
Mert általában az ostobaság a következmények nélküliség velejárója.
Mert ugye ott az abortusz, a szociális háló, és a nőknek többnyire pár mangina, akik segítnek mindig kimászni a szarból, ezért soha nem kell szembenézni egyes embereknek a tetteik következményével.
süti beállítások módosítása