Antifeminista vélemény és életmód blog

Hemi nézőpont

Hemi nézőpont

Ismét pár szó a puncimegvonással fenyegetésről

2020. szeptember 20. - Hemi12

Mint a megírása után rájöttem, már írtam erről a jelenségről egy nagyon hasonló cikket, viszont olyannyira elterjedt és idegesítő, hogy nem tudok nem foglalkozni vele.
És maradtak még bőven olyan aspektusai, amikre akkor nem gondoltam, de fontosnak tartom kivesézni.

A puncimegvonással fenyegetés az egyik legtöbbet használt módszer arra, hogy a nők kiélhessék hatalomvágyukat a vitapartnerükön.
Igazából kicsit olyan, mintha egy férfi veréssel fenyegetne egy nőt.
Tudod, hogy a másik valamiben gyengébb hozzád képest, van egy terület, ahol előnyben van a másik, ahol kiszolgáltatott, és abban akarod legyőzni, azzal akarod megfélemlíteni, nem pedig a vitában felülkerekedni.
Csak érdekes módon, míg utóbbi alpári és elítélendő, addig előbbi megítélése semleges.

De mit is értek én pontosan puncimegvonással fenyegetés alatt?
Amikor nők olyan kijelentést tesznek, hogy: "Soha nem lesz nőd, ha ilyen önző/nőgyűlölő/incel/felületes/bármilyen negatív jelző, amit szeretnek használni a nők vagy".
Illetve ehhez hasonló, bár kissé eltérő típus például a: "Ne csodálkozz, ha így senkinek sem kellesz!", vagy "Nem várhatod el egy nőtől, hogy egy ilyen férfit vonzónak találjon."

Főként az első példával szeretnék foglalkozni, mert alighanem ez a legérthetetlenebb és legbicskanyitogatóbb.
Egyúttal talán ezt kapom meg személyesen a legtöbbször.
Hogy mi a probléma ezzel a kijelentéssel?
Nos alapjában véve két dolgot lehet kiemelni:

 

1. Rendszerint olyan férfiakra mondják, akik kritikát fogalmaznak meg a nőkkel kapcsolatban, vagy bármilyen problémájuk van az életükkel (például depressziósak, az anyjukkal élnek, bántalmazta őket egy nő, sikertelenek a kapcsolatokban és ezért elkeseredettek, nem akarnak sok pénzt keresni, inkább a hobbijuknak élnek, stb.), nem pedig azokra, akik valóban ártottak is nekik.

Személyes példám erre, amikor vitatkoztam egyszer a gyakorikérdéseken pár nővel, mert baromi hülye tanácsot adtak egy srácnak, hogy mitől lesz majd csaja.
Kioktattam őket arról, hogy mi vonzó a nők számára, amit onnan tudok, hogy volt már azért dolgom pár nővel,illetve használom a józan eszem, valamint a számos tudományos bizonyítékot, míg ők hetero nőként maximum a saját ízlésüket tudták hozni, valószínűleg azt is tévesen.
A lényeg, hogy erre megkaptam, hogy amennyiben ilyen nőgyűlölő incel vagyok, aki így gondolkodik a nőkről, úgy ne csodálkozzak, hogy nem kellek senkinek.

Nos, én ezen nyilván nem is csodálkoztam egy percig sem.
Hiszen mindenki tudja, hogy egy olyan szörnyeteg, aki huh... leírni is nehéz... aki kritikát fogalmaz meg a nőkkel kapcsolatban nem méltó a hölgyek kegyeire.
Persze az enyhébb cselekményekkel sokkal elnézőbbek.
A vélhetően több tucat áldozatot szedő Ted Bundy-ért rajonganak, hiszen ő nem olyan elvetemült rohadék, mint mondjuk én, vagy mondjuk valaki, aki az anyjával él.
Mert nyilván Bundy nem volt nőgyűlölő, mint én.
Vagyis... jó, nőgyűlölő volt, mert kibaszott vele a menyasszonya, de meg is ölt párat, azért az úgy egészen más.
Neki jár a szex.

Vagy mondhatnám a #Metoo bármelyik vádlottját.
Elvileg erőszakolók, akik tárgyként használták a nőket.
Fogadok,hogy mindegyik kap puncit bőven.
Hiszen ők azért sokkal jobb emberek, mint például én, bár nem ártottam soha egyetlen nőnek sem, de baszki... hát NŐGYŰLÖLŐ VAGYOK!!!!
Azért annál rosszabbat hogy lehetne elkövetni?

Voltak persze, akik megpróbáltak túltenni a gonoszságomon!
Jaycee Dugard-ot egy férfi és felesége rabolták el 11 évesen, és 18 évig tartották szexrabszolgaként.
Őt, illetve két gyerekét, akik a rabságban fogantak és születtek.
Szintén semmi ez az én vétkeimhez képest, ezért a pedofil, nemi erőszakoló csávónak nyilván lehet felesége, hiszen megérdemli, nemde?

Vagy mondhatnánk Sebestyén Balázst, aki többek között fiatalon módszeresen alázott meg kamasz csajokat a súlyuk miatt.
Ha valaki nem vágná, erről van szó:
https://www.youtube.com/watch?v=2ewL4W5gQ40
Ennek a bántalmazó pszichopata médiaköcsögnek jár a punci, méghozzá korlátlan mennyiségben.

Ezekkel a példákkal csak arra szeretnék rávilágítani, hogy mielőtt a nők kinyitják a gyönyörű pici szájukat, nem árt, ha gondolkodnak.
Mert kivételesen nagyon igazat szóltak, pedig szerintem jobban jártak volna, ha most is hazudnak.
Igen, aki kritikus szemmel nézi a nőket, és nem tökéletes férfi, esetleg még haragot is táplál irántuk, az nem érdemli meg a pinát, és nem is fog kapni soha.
Ellenben a sorozatgyilkosokkal, válogatott pszichopatákkal, hazug médiagecikkel, erőszakolókkal, bántalmazókkal, tolvajokkal, és gerinctelen üzletemberekkel.
Nézzetek nyugodtan utána, hogy hány sorozatgyilkos házasodott meg a börtönben!
Meg fogtok lepődni, főleg, ha azt is megnézitek, hogy hogyan néznek ki a feleségeik!
És akkor felmerül a kérdés, hogy amennyiben a nők előbb választanak erről a listáról, mint mondjuk az átlag férfiak, vagy a magamfajták közül, úgy nem érdemlik-e meg, amit ezektől kapnak?
És a csúcs az, hogy miután ezek bántalmazzák őket, utána minket kezdenek el szapulni, és nálunk követelőznek azért, hogy védjük meg
őket.
Oké, megint sikerült eltérnem a témától és jól felbasznom magam. :D

 

2. Hogyan beszélhet egy nő az összes többinek a nevében?

Rohadtul nem értem, hogy aki azzal fenyegetőzik, hogy soha nem lesz senkije a másiknak, az mire gondol?
Senki nem hatalmazta fel arra, hogy az összes nő nevében szóljon.
Arról nem is beszélve, hogy amennyiben minden nő különböző, úgy lennie kell párnak, akik pont az ilyen férfiakra buknak.
De a nők pontosan tudják ezek szerint, hogy a nők ízlése tökéletesen egyforma.
Pontosabban egy nagyon szűk skálán mozog.
Így ez a fenyegetés sokkal inkább egy vallomás, és annak a bizonyítéka, hogy a nők nem gondolkodnak soha el mélyebben a kijelentéseiken.

Persze a szomorú az, hogyha ezt a cikket olvassa egy nő, akkor nem elgondolkodik rajta, esetleg magyarázkodni kezd, csak annyit fog látni belőle, hogy "ez gyűlöli a nőket, csak azért ír ilyeneket".
Szomorú, hogy a gondolkodásnak mennyire nehéz a legcsekélyebb nyomát is felfedezni bennük, amikor nincsenek rákényszerítve.
Mert a leghatékonyabb módszer valóba az, hogy egy vállrándítással és egy közhellyel intézzék el a dolgokat.
Hiszen nekik mindegy, viszont legalább a vitapartnert az őrületbe lehet kergetni.

És hogy mi a megoldás?
Ami szinte mindig: nem szabad a nőket komolyan venni!
Ők sem vesznek téged komolyan, főleg akkor nem, ha te őket viszont igen.
Minél kevésbé veszel egy nőt komolyan, ő annál jobban tisztel.
Egyszerűen úgy kell hozzájuk viszonyulni, mintha egy 5 évessel beszélnél.
Nem kezdesz el észérvekkel vitázni egy követelőző, hisztiző kisgyerekkel.
Tudod, hogy nem azért mondja, hogy "utállak", vagy hogy "nem szeretnék lefeküdni, nem vagyok álmos", mert tényleg ez a helyzet.
Ezek csak technikák, hogy tesztelje meddig mehet el.
Simán csak határozott vagy vele, és nem hagyod, hogy manipuláljon.
A humor, a tekintély és a szilárd ego segít ilyenkor.
Sajnos én nem vagyok az a típus, aki csak legyint a fehérnép hisztijein, pedig sok stressztől kímélném meg magam.
Viszont aki tudja, tegye ezt. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://heminezopont.blog.hu/api/trackback/id/tr8116207988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2020.09.20. 19:30:23

Jól látod. Ha vonzó számukra a fickó, az mindent megtehet. Ha nem bejövős az ürge, akkor a nézése is me too.

Full extrás milf lány barátom is felháborodott a minap, hogy minek nézik őt annyira az utcán. Modell volt fiatal korában, s most, 44 évesen is rendkívül jól néz ki. Simán 8-as a 10-ből.

Persze a jó pasikat (ti. a jóképűeket) ő is megnézi, beszél is róluk. Férje is - mily' érdekes - jóképű.

Bármit lehet mondani, a valóság a döntő. Megfigyelhető, tapasztalható.

A nők tisztában vannak a hatalmukkal. A 10/8-asok is, és a 10/5-ösök is.

Sem te Hemi, sem én nem vagyunk nőgyűlölők, csak nem nézünk ki elég jól ahhoz, hogy ne ezt mondják.

Az említett lány barátom is saját magát buktatta le. 10/10-es pasinak mond engem, míg a világ 4-esre datál. (photofeeler, haverok, és a nők hozzám való viszonyulása) . Elárulta, az önbecsülésem akarja rendbe tenni, hogy dicsér. TEHÁT NEM ŐSZINTÉN MONDTA amit mondott. Ez kegyes hazugság. Ezzel nem segít, hanem csak dühít.

A p. megvonás a fajtánknak jut. Zac Efronnak miért nem mondnak ilyet egy vitában?

MsIreneAdler 2020.09.21. 17:53:27

Ez a puncimegvonással fenyegetés szerintem csak kapcsolaton belül értelmezhető fogalom (bár ott is totál értelmetlen, gyerekes és prosztó viselkedés). Szerintem ez nem fenyegetés, inkább csak amolyan rosszindulatú károgás, ha idegentől jön, akkor pláne. Ha valaki jószándékkal akar kritikát megfogalmazni, az nem így teszi, nem ebben a formában.
Azt értem, hogy te nem szeretnéd, ha a nők általánosítanának, és a normális férfiakon vernék el a port a gazfickók helyett...ez jogos. Csak akkor olvasd el a posztod második felét, ahol te is hajszálra ugyanúgy általánosítasz, mint azok a nők, akiket ezért megvetsz.
Amúgy anno engem teljesen lesokkolt a Sebestyén Balázs videó, én pont abban a korszakban voltam tini, amikor ez a kis séró báró feltűnt a zenetévéken. Soha nem volt szimpi a csávó, és bár később bocsánatot kért ezért a viselkedéséért, valahogy nem tudtam megkedvelni már.

Hemi12 2020.09.21. 21:50:06

@MsIreneAdler:
A puncimegvonás egy ennél bonyolultabb dolog.
Van simán csak szeretet, vagy elismerés megvonás is, ami ide sorolható.
A férfiak vágynak a nők elismerésére, és ha egy nő látványosan undorodik, vagy rosszkedvű... nem is tudom mi erre a jó szó, de van a nőknek egy ilyen flegma nézése, amitől az ember legszívesebben elsüllyedne.
Csak ezt nehéz írásba átvinni, ezért szokták ezt a senkinek sem fogsz így kelleni dolgot nyomatni.
Nem hinnéd, de sok férfinál azért működik a dolog.
Még nálam is, nem szeretem, ha a nők nem elégedettek velem.
Holott mindent megteszek, hogy leszarjam nagyívben. :D
Egyébként a fenyegetés az fenyegetés, nyilván az sem egy reális dolog, hogy tényleg bántom azt, akinek azt írom, hogy "megöllek, te geci".
A fenyegetés általában alaptalan és súlytalan dolog az interneten.
De könnyebb, mint érvelni.

Nem, én nem azt szeretném, ha nem általánosítanának és vernék ránk a port.
Én azt szeretném, hogy akkor általánosítsanak, és vádaskodjanak, ha mi relativizáljuk és dekriminalizáljuk az illető bűnözők infantilis viselkedését, vagyis ha ennek van alapja.
Csakhogy ez nem így van, az ilyen személyeket a férfiak üldözik és rács mögé csukják, ellenben a nőkkel, akik viszont szerelmet vallanak nekik.
Ha a férfiak elnézően legyintenének, és segítenék őket, akkor nyilván minden férfit lehetne hibáztatni, ha egyik sem emeli fel a hangját.
Persze, itt nem arról van szó, hogy valaki ne rajonghatna értük, én is szeretem a sorozatgyilkosokat és az egész témát, ahogy van, de nem segítenék nekik, vagy vonnám kétségbe, esetleg támogatnám az általuk elkövetett bűnöket.
A probléma az, hogy a nők nem vállalják a tetteik következményeit, illetve hazudnak maguknak és másoknak.

Amúgy amit Balázs csinált, az már annyira túlmegy egy határon, hogy sok nőnek nem vonzó.
Ez már a fullba nyomja a kretént kategória.
Annyira pszichopata, hogy az már inkább egyfajta betegség és kényszeresség, mintsem hatalom.
Meg persze kurvára kisstílű.
Ami miatt nem lehet tökéletesen alfa.
Őszintén szólva nekem kicsit tetszik, hogy megmondja a nőknek azt, amit csak a féfiaknak kell hallaniuk, hogy milyen kibaszottulm nem vonzóak, és nem udvariaskodik.
De az egész már annyira gonosz, és annyira szándékosan a gyengébbekre irányul, hogy nem tudom ezt igazán egy redpill akcióként értelmezni.
Nem olyan, mint például azok a videók, ahol oldigger csajokat szívatnak meg.
De azért sokan rajonganak még ma is érte.
Ja, meg Gyurcsányért is!
Na, az még egy jó példa lett volna! :D
Hány 40-60-as nő szerelmes belé, Istenem...

Hemi12 2020.09.21. 21:50:49

@lucius01:
Ja, nekem is vannak ilyen lány barátaim.
Ez is megér majd egy cikket.

lucius01 2020.09.22. 07:27:19

@Hemi12: "Ez is megér majd egy cikket."

Jó lenne, ha írnál róla.

MsIreneAdler 2020.09.22. 22:00:53

@Hemi12: az elismerést mindenki szereti. Ezt nem tudnám biztosra mondani, hogy a férfiak vagy a nők szeretik jobban. Azonban ez egy olyan dolog, ami nem jár alanyi jogon. Ezt bizony ki kell vívni, érdemelni. Nem csak a férfiaknak, a nőknek is. Kegyetlenül vagy akár bunkón is hangozhat ez, de ez az igazság. Mondjuk ácsingózhatnék én a férfiak figyelmére, ha teszem azt egy igénytelen, pohos bálna vagyok, és eszem ágában sincs ezen változtatni. Ez az egyik dolog. A másik, hogy nem szerethet mindenki. Ebben mondjuk a jó hír az, hogy nem is kell mindenkinek megfelelni, mindenki véleményére adni. Itt a blogokon írtak már rólam is mindent, ezen nem kell fennakadni, legalább is nekem ezek nem jelentenek törést az életemben, nem értékelem "kukimegvonásnak :)". Ettől függetlenül megértem, hogy az ilyesmi zavar téged, főleg a flegma fej, az engem is kiborít.
Azért az sem így van, hogy a nők támogatják a gonosztevőket, a férfiak meg üldözik őket. A dolgok nem ilyen fehérek meg feketék. Amúgy azt vettem észre (és ezzel nem is vagyok egyedül), hogy ti férfiak sokkal, de sokkal jobban odavagytok az úgynevezett alfákért, mint mi nők. Olvass csak bele pl a sorozatrandizo blogba, mennyien veregetik a vállát a bloggazdának, hogy sorra levarrta a nőket. Vicces. Olyan lenne, mintha én valami golddigger blogján tapsikolnék, hogy jól lehúzta a pasikat. Sok olyan nő van valóban, aki összekeveri a határozott férfias viselkedést az erőszakossággal, taplósággal, és ezt vonzónak találja, de közel sem mind ilyen. Legalább is a normális nők nem. És a pasik is szeretnek lemenni alpáriba, hogy hangsúlyozzák, ők milyen macho férfiak.
Az, amit Balázs művelt, az undorító. Nem arról volt szó, hogy kiosztott néhány pökhendi puncit, hanem félénk, szerény, pufi tinilányokhoz ment oda arcoskodni, meg beégetni őket.

lucius01 2020.09.23. 07:58:03

@MsIreneAdler: A te helyzeted alapvetően más. Sokkal jobb. Nem mondom, hogy király, vagy tökéletes, de számottevően jobb.

Mit kell tenned? Csak válogatni! Mintha úgy működne az álláskeresés, hogy otthon ülsz a plafont bámulva, és csengetnek be hozzád a munkáltatók, hogy dolgozz náluk. Napi 1, vagy heti 1 vagy havi 2-3, de te csak ülsz, és válogatsz. Nem te kezdeményezel, nem te küzdesz (kínlódsz) miközben az eredményt csak rajtad múlik. Így baromi könnyű. Egyetlen "bajotok" hogy kevés fizut ajánlanak (nem jóképű a próbálkozó)

A szélsőségesen csúnya nőktől eltekintve egy átlag csajnak semmit nem kell tennie párkeresés címén, azon kívül, hogy valamennyire kisminkeli magát, és felvesz valami jó ruhát. A jó nőknek még ennyit sem kell "fáradniuk".

Gyökeresen más a helyzetünk. De ezt te is nagyon jól tudod. Baromira lejt felétek a pálya.

MsIreneAdler 2020.09.23. 16:40:46

@lucius01: nos igen. Ti viszont tudtok állva pisilni, szóval a természet úgy érzem kárpótolt titeket :). Na de viccet félre téve, amit írsz nagyjából igaz, bár azért tennék pár kiegészítést. Egyrészt az "átlag nő" kritériumai manapság kicsit mások a férfiak igényei, elvárásai a média befolyásának köszönhetően jóval magasabbak, legalább is, ami a külsőt illeti. Meg aztán egy bizonyos kor felett már nem jön annyi és olyan minőségű ajánlat egy nőnek, szóval bár a húszas éveiben jó dolga van, ez viszonylag hamar és drasztikusan megváltozik. Szóval lehet, egy ideig a nők felé lejt a pálya, de billen is a mérleg. A vicc az, hogy ez mindig is így volt, hisz régen is általában a nők válogattak a kérők közül, nem pedig fordítva, ezért ezen a helyzeten nem csodálkozni kell, hanem alkalmazkodni hozzá.

lucius01 2020.09.23. 17:14:20

@MsIreneAdler: "Egyrészt az "átlag nő" kritériumai manapság kicsit mások a férfiak igényei, elvárásai a média befolyásának köszönhetően jóval magasabbak, legalább is, ami a külsőt illeti."

Ez nem teljesen igaz. Az "átlag" férfi a nők 80%-át vonzónak tartja, és nem lyuk-lyuk alapon. (míg ti a ffiak jó ha 10-15%-át)

"Meg aztán egy bizonyos kor felett már nem jön annyi és olyan minőségű ajánlat..."

Ez igaz, de fordítva is. Természetes, hogy az öregedéssel negatív változások is járnak. Ugyanakkor a minőséget el kellene engedni a saját romlásunk függvényében. Egy 18 éves várhatja a szőke herceget, a 45 évesnél ez már a szánalmas (én úgy mondanám, sajnálatos)

"A vicc az, hogy ez mindig is így volt, hisz régen is általában a nők válogattak a kérők közül,...."

Igen, de nem voltak (többnyire a semmire) ekkora igények. Épp' ezért a kialakult szitu jórészt a nők hibája. Persze messzebbről is megközelíthetjük a kérdést, de az megnyújtaná az eszmecserét.

Ami a lényeg: mindenki veszít a nők irreális igényei miatt. Első körben, mi férfiak (jó nagy részünk) másodikban ti is, mert ha a ffiak 80% vagy akárcsak 50%-a a kutyának sem kell, belátható hogy a nők ugyanezen %-a is megszívja. Harmadrészt, a társadalom is a népességcsökkenés miatt, és a házasságon kívül született és ez miatt sérült gyerekek miatt. (akik felnőve mindenki és maguk kárára fognak élni)

50 éve ritkaságszámba mentek a vénlányok, és agglegények, ma pedig tömegek élnek így. Ez senkinek nem jó. A szingliség max 18-25 éves kor közt jó. Utána egyre fájdalmasabb az önámítás ellenére is.

MsIreneAdler 2020.09.24. 13:38:04

@lucius01: teljesen igazad van abban, hogy a nők válogatósabbak, és bár a férfiak igényei is megemelkedtek, a nőké egyenesen az egekbe szöktek. Viszont férfiak esetében az előnytelen külsőt sokkal jobban lehet más dolgokkal kompenzálni, mint ahogy egy nőnél. Plusz a nőknek párválasztásnál kevésbé fontos a pasi külseje, mint a férfiaknak a nőké. Pl gondolj bele Kedves Ferenc, vagy Smuck Andor sem az általad említett vonzó 20%-ba tartozik, azt mégis felpróbálták a Sugarbird (ez a márka neve vajon?) kollekciót. A kérdés az, hogy aki irigyli őket, az valóban ilyen felszínes, pénzen megvehető nőt akar-e maga mellé?
Azért egy 45 éves férfi mellett, aki figyel magára, nem igazán rúg labdába egy ugyanolyan korú nő. És jól írod, szánalmas, aki ennyi idősen még valami csodapasit vár, mert nem hajlandó leadni az igényeiből. Ennek a vége bazi nagy csalódás.
Igazából én is így gondolom, hogy ezen a helyzeten mindkét nem csak veszít hosszú távon. Azt mondjuk nem teljesen látom, ez miért csak és kizárólag a nők hibája. Gondolok itt azokra a férfiakra, akik lemennek kutyába egy szép mosolyért, egy jó seggért és képtelenek túllátni a rúzson és a csöcsön. Na ők igazán segítettek kitermelni ezeket a flegma, lelketlen kis hercegnőket, hisz miért változnának, ha erre van igénye a pasiknak. Majd ha instán egy néggyerekes átlaganyuka képe több lájkot kap, mint egy csücsöri botox macájé, akkor lehet jogos a felvetés, hogy annak ellenére ilyenek a nők, hogy a férfiaknak mást szeretnének.

lucius01 2020.09.24. 17:35:00

@MsIreneAdler: "l gondolj bele Kedves Ferenc, vagy Smuck Andor sem az általad említett vonzó 20%-ba tartozik, azt mégis..."

Tipikus hülye női példa. Ezek a figurák híresek, gazdagok, sikeresek. Ha Gipsz Jakab Tesco-s árufeltöltő ilyen külsővel próbálkozna mint ők, semmibe vennék a nők.

"Azt mondjuk nem teljesen látom, ez miért csak és kizárólag a nők hibája. "

Mivel a nők választanak, ők döntenek, így az ő hibájuk a végeredmény. (a következmény) Ahogy a vezérigazgató hibája a cég becsődölése, nem a takarítóké. A nők döntenek arról, kit engednek közel magukhoz, és csak a legjóképűbb fickókat, a populáció 10-15%-át. (vagy gazdag rondákat, mint a példásban) A többi megszívta, de leírtam az előző hsz.-emben a következményeket.

Az emancipáció és a feminizmus előtt nem voltak ilyen áldatlan állapotok. Mindenki megszívta.

Hemi12 2020.09.24. 22:06:48

@MsIreneAdler:
Elég sok komment gyülemlett fel, szóval egyenként sorban válaszolokrájuk, köszi a megértést, de nagyon nincs időm az összesre egyben, meg szerintem azt úgy nem is lehet,a nnyi karakter lenne. :)

A nők elismerését nem kiérdemelni, hanem megfizetni kell.
Mindegy, hogy mennyire vagy valamiben jó, a nők le fogják szarni.
Biztos vagyok benne, hogy a milliárdosok sokkal több bókot hallanak, mint egy átlag sportoló, akkor is, ha semmit nem tettek a vagyonukért.
És egy sportoló is sokkal több bókot fog kapni, mint egy becsületesen dolgozó kisember, még akkor is, ha utóbbi legalább olyan keményen hajt.
Ugyanis a nők azokat ismerik el, akik vonzóak, vagy tudnak számukra nyújtani valamit.
Aki jóképű, kigyúrt vagy gazdag, annk nevetnek a viccein, akkor is, ha gyengék, míg egy visszataszító férfit maximum kinevetnek, ha humorizálni próbál, akkor pedig megalázzák.
Ez persze valamennyire mindenkire igaz, de a nőkre hatványozottan.

Nem értékeled kukimegvonásnak, mert olyat azért nem hiszem, ogy gyakran írnak, hogy egy férfi sem lenne hajlandó egy ilyen nővel kúrni.
Már csak azért sem, mert mindenki tudja, hogy ez nem igaz.
A nők pedig nem néha, hanem folyamatosan ezt használják, sajnos gyakran a párkapcsolatokban is "fáj a fejük".
Magyarul nem hajlandóak szexelni, de gondolom leesett.

Nem tudom, hogy a féfiaknak vagy a nőknek esik-e jobban, vagy van-e rá nagyobb szükségük, de a nők ezt megkapják alanyi jogon.
Például hajlandóak velük szexelni mások.
Azért akivel nem, az eléggé szarnak és értéktelennek érzi magát, szerintem kevés annál nyomorúságosabb érzés van a földön, mint amikor végigmész az utcán, és senki sem néz rád.
Bár én azt gyanítom, hogy a férfiaknak nagyob b is rá az igényük, mivel a nők alapból értékesek, hizsen puncijuk van, amivel ráadásul szülni is lehet.
A férfiak alapból értéktelenek, amíg nem bizonyítanak.

Szerintem a férfiak nem az alfákért vannak oda, hanem azért az érzésért, hogy igazolást nyer az, amit a nőkről gondoltak.
A férfiak szeretik, amikor valami pontosan úgy megy, ahogyan elképzelték.
Én is éreztem - és érzek - a haragon túl egy perverz örömet afelett, hogy a csaj, akivel legutóbb majdnem összejöttem átbaszott.
Mert ő idősebb volt, mint a többi, és mindig azzal basztattak, hogy a kislányok azok még éretlenek, bezzeg a felnőtt nők, azok már nem olyan gecik.
Meg milyen rendes csaj, és összeillünk.
Szóval most mondhatom, hogy "én megmondtam".
Ennél azért egy fokkal jobban örültem volna, ha végre valakivel együtt lehetek, de ez is valami.
Másfelől a soroatgyilkosokat én is szeretem például, de itt az a lényeg, hogy a nők szeretetet, törődést, szexet és sok egyéb erőforrást adnak rendszerint a legmocskosabb bűnözőknek.
Namost egy férfinek kevés nagyobb elismerés van ennél.
Szóval persze, hogy vannak ilyenek, ha így mindent megkapnak, becsületesen meg semmit.
A férfiak a börtönben rendesen elbánnak azokkal, akik pedofilok, vagy erőszakolók, nem pedig pátyolgatják őket.
A női pedofilokkal, vag akik bántalmaztáka férfjüket kétlem, hogy hasonlóan járnának el a nők.

Én amúgy örülnék, ha nők tapsikolnának agoldiggereknek és be is látnák, hogy erre vágynak.
Őszinte megnyilvánulás lenne, komoly fejlődés.

Hemi12 2020.09.24. 22:18:45

@MsIreneAdler:
A nőkkel kapcsolatban sokkal kisebb manapság az elvárás.
Mivel kell rendelkezni, hogy megdugjanak?
Puncival.
Hogy vonzónak találjanak, ahhoz kell vékonyság, és valamilyen szinten formás test.
Ennyi.
Nekem ez megvan.
Szóval... kibebeaszott vonzó nő lennék! :D
Plusz ugye hajlékony is vagyok, ami azért igen nagy plusz lenne nőként! :p
Pár év kőkemény edzés.
Ami nyilván nehéz, de na....
Nekem sikerült, és azért nem szakadtam bele.
Edzettem már csajt, és elég könnyen fejlődött.
Én azt látom, hogy nem nagyon tesznek semmit, ogy jobban nézzenek ki, persze azért tisztelet az igen nagyszámú kivételnek.
De a konditermekben többségben férfiak vannak, a street workout parkokban szinte kizárólag, és a különböző sportokban is.
Csak az ilyen csajszis mozgásfomákat csinálják, de alapvetően én azt látom, hogy sokkal több fiatal férfi sportol.
Később ez az arány változik, de szerintem fiatalon kell ezt nézni, a kapuzárási pánik nem elhivatottság.
Régen egy nőnek serénynek kellett lennie, értenie kellet az állatokhoz, a főzéshez, jól kellett aránylag kinéznie (és apuci pénzét nem tudta l-karnitinre, meg kondibérletre költeni), értenie kellett a gyerekekhez, és termékenynek is kellett lennie.
Nyilván megkúrták a Csámpás Rozit is, de ahhoz, hogy elismerjék őket és szívesen elvegyék, ahhoz ez kellett.
Egyáltalán nem nagyok manapság a követelmények, amit a nők a tévében látnak, az elérhető edzéssel.
Amit viszonta férfiak, az szteroid nélkül nemigen megy, arról nem is beszélve, hogy a magasság is komoly elvárás,amire még műtét sincs.
Szóval a nőknek messze könnyebb, mint a férfiaknak, vagy az eddig élt nőknek.
És akkor a flérfiak esetében még nem is beszéltem a teljesítményről, ogy miket kéne tudnia a filmsztárok, anime karakterek vagy a menő fitness youtuberekhez képest.

MsIreneAdler 2020.09.24. 22:35:23

@lucius01: a hülye női példám bizonyítja, hogy ork külsővel is fel lehet szedni model csajokat... Ámbár az a nő, aki pedig egy dagadt troll, az vajon mivel kompenzál? Hidd el, hiába kedves, becsületes, hiába szaggatja a nokedlit, a kutyát nem fogja érdekelni.
Amúgy úgy gondolod, hogy Gipsz Jakabnak, aki ronda is és csóró is, olyan nő jár, mint mondjuk Debreceni Zita? Mikor volt erre példa a történelemben, hogy a rusnya, sikertelen férfiak arattak? Szerintem soha. Mondjuk ez is abszolút relatív. Ha Gipsz Jakab lemegy egy borsodi zsákfaluba, vagy pl Ázsia egyes részeire az árufeltöltői állásával csajozni, ott ő akár még jó fogás is lehet.
Egy picit meredek ez a statisztika, amit írtál. Szerintem kissé túlzás, hogy a férfiak 85-90 %-a nem talál nőt. Meg azt sem szeretem, mikor a férfiakat ilyen tesze tosza bábúknak írjuk le, akik nem döntenek, akik csak engedelmesen bólogatnak, akik "ott se voltak". Igenis a férfiak is határoznak arról, kivel vannak, ne mondd, hogy ha én holnap eldöntöm, hogy Jason Momoával akarok lenni, az úgy is lesz (mert ha igen... :D)

lucius01 2020.09.25. 07:36:45

@MsIreneAdler: Te szándékosan értetlenkedsz?

" a hülye női példám bizonyítja, hogy ork külsővel is fel lehet szedni model csajokat"

Elolvastad rendesen mit írtam? Ezek sikeres, gazdag, híres férfiak! Jah, hogy a gold diggerkedésről tudomást sem akarsz venni?

"Amúgy úgy gondolod, hogy Gipsz Jakabnak, aki ronda is és csóró is, olyan nő jár, mint mondjuk Debreceni Zita? "

Tényleg nem érted. Ha KIVESSZÜK a képletből a sikert-gazdagságot-hírnevet, akkor látszik meg, mire hajtanak a nők.

" Ámbár az a nő, aki pedig egy dagadt troll, az vajon mivel kompenzál? Hidd el, hiába kedves, becsületes, hiába szaggatja a nokedlit, a kutyát nem fogja érdekelni."

Mily' érdekes, hogy ilyen sorsú nőtársaddal szolidáris vagy, de hasonszőrű férfiakat te is semmibe veszed. Mint embert is.

" ne mondd, hogy ha én holnap eldöntöm, hogy Jason Momoával akarok lenni, az úgy is lesz (mert ha igen... :D)"

Esküszöm, te értetlen vagy. HA Momoa próbálkozik nálad, AKKOR nálad a döntés, hogy igen, vagy nem. Nem igaz, hogy nem vágod, hogy akinél próbálkoznak, annál a végső döntés, mivel a próbálkozó azzal hogy így cselekedett, már kimutatta elhatározását. MIVEL a nőknél próbálkoznak a férfiak, így a nőn múlik, hogy lesz-e valami. Csak a nőn múlik. Na ezért van miattatok a helyzet.

MsIreneAdler 2020.09.25. 13:04:39

@lucius01: szerintem itt azért álljunk meg egy szóra. Ha csak burkolt sértegetéssel, miszerint "értetlen" vagyok, meg feltételezgetésekkel (semmibe veszek férfiakat, tehát rosszindulatú vagyok) tudsz válaszolni nekem, így nem sok értelme van a beszélgetésnek. Szívesen vitázok a témában az érveiddel személyeskedés nélkül, de ebbe, hogy én milyen vagyok, meg te milyen vagy nem akarok belemenni. Azt szeretném, ha úgy tudnál megismerni egy másik, a tiédtől eltérő nézőpontot, véleményt, hogy azt ne vedd személyes sértésnek, hogy nem egyezik hajszálra a te véleményeddel. Remélem menni fog.
Nem válaszoltál a kérdésemre, miszerint jár-e Gipsz Jakab teszkós árufeltöltőnek a modell, és ha igen, miért.
Lehet nem voltam világos, de pont hogy én is a golddiggerkedésről beszélek. Csak éppen a másik oldaláról, azokról a férfiakról, akik támogatják ezeket a nőket, akik megerősítik őket abban, hogy csak és kizárólag a külsejük jogán minden jár nekik. Úgy vélem, hogy ha ezek a "bányák" bezárnának, és nem lenne hol aranyat ásni, nem lenne ennyi aranyásó. Ez a rendszer nem csak a nőktől működik, a férfiak is benne vannak. Szóval itt dől meg az az elmélet, hogy kizárólag a nők hibásak mindenért. Ez nem bántás, meg bűnbakkeresés, ez puszta logika.
Mivel Momoa dönti(!) el, hogy bejövök-e neki annyira, hogy odajöjjön hozzám, így valahogy én nem érzem, hogy ez csak rajtam múlna :)

MsIreneAdler 2020.09.25. 14:13:45

@Hemi12: igen, ez bizony a helyzet, le kell tenni bizonyos dolgokat ahhoz, hogy az ember párt találjon. Vagy, ha erre nem hajlandó, akkor be kell érnie azzal, akit "helyből" kaphat, nem pedig "nekifutásból".
A kor szerintem nem garancia arra, hogy valaki jellemhulladék-e, vagy sem. Max az idő előrehaladtával jobban és hosszabb ideig tudja palástolni az igazi énjét.
Teljesen egyetértünk abban, hogy a nők könnyebben jutnak szexhez. Én megértem, hogy ez férfi szemmel nézve mekkora jóság. Egy nő viszont nem használhatja ki ezt a helyzetet, nem keféltetheti halomra magát, bármennyi lehetősége is lenne rá. Szóval valami olyanban dúskál, amit nem élvezhet ki igazán, meg ugye nem is ez lenne a célja úgy általában az életben, hogy rommá dugják. Mind tudjuk, mit mondanak azokról a nőkről, akik élnek a sok sok lehetőséggel. Félre értés ne essék, a nők ugyanúgy szeretik és élvezik a szexet, mint a férfiak, de ugye megint csak tudjuk mit gondolnak az emberek azokról a nőkről, akik ennek hangot is adnak. Jó, nyilván én is ismerek hideg, számító némbereket, de a legtöbb nő szereti a jó szexet.
Vékonyság, formás test. Tényleg ennyi. Mást nem is vesz figyelembe a férfiak többsége. Ha csak ennyi az elvárás, és a nők még így is csak ezért rengeteg ajánlatot kapnak (nem csak szexre), akkor miért is dolgozzanak máson? Miért dolgozzanak a belső értékeiken? Kedvesség, gondoskodás, alkalmazkodás? Minek az. A kérdés természetesen költői, a normális nők tudják, hogy ez is ugyanúgy fontos. Régen azért jó, volt, ha valaki szép volt, de azért más tulajdonságokat is nagyra becsültek, ahogy írtad is.

lucius01 2020.09.25. 15:51:48

@MsIreneAdler: Hát nem igazán mutattál "értést" csak félreértést. Még most is.

"...jár-e Gipsz Jakab teszkós árufeltöltőnek a modell, és ha igen, miért."

Kifacsartad a példám jelentés tartalmát. Arról írtam, hogy ha a nem jóképű, hovatovább csúnya G.J. és még szegény is, AKKOR a kutyának nem kell. Mert jöttél azzal, hogy a ronda (de gazdag, híres, sikeres) férfiaknak is jut jó nő. Figyelmen kívül hagytad (még most is) a g.-h.-s. jelzőket.

Nem jár neki a modell csaj, de ismét írom, ezt a kérdést te raktad bele az én példámba ami NEM ERRŐL szólt és NEM ERRE utalt.

"Lehet nem voltam világos, de pont hogy én is a golddiggerkedésről beszélek. Csak éppen a másik oldaláról, azokról a férfiakról, akik támogatják ezeket a nőket,"

Senki nem támogatja a gold diggerkedést. Az pusztán a nem kellő (de gazdag) férfiak kompenzációja. Ha a nők nem lennének pénz éhesek, nem is létezne ilyen, úgyhogy ne a férfiakra mutogass. Nő kell azoknak a fickóknak (is) de tudják, hogy a külsejük nem megfelelő, akkor más "lehetőség" után néznek nőszerzés ügyben. Vedd figyelembe, ha nem jön be a nőnek a csávó, akkor annak függvényében, hogy mennyire nem kell neki alap esetben, annál nagyobb kompenzációt akar. Költői kérdés: a jóképűtől miért nem vár el semmi kompenzációt? A nők kurvítják el saját magukat, mert mondhatnának nemet is a nem jó külsővel megvert milliomosnak. Pénzért, javakért szétrakni valakinek ugyanaz, mint ugyanezekért sokaknak terpeszteni.

"Mivel Momoa dönti(!) el, hogy bejövök-e neki annyira, hogy odajöjjön hozzám, így valahogy én nem érzem, hogy ez csak rajtam múlna :)"

Ne haragudj, de ez már megint értetlenkedés. A kapcsolat indulásáról írtam példát, hogy a nő dönt, mikor a fickó próbálkozik. Szó nincs és nem is volt arról, hogy Momoa hozna ily' esetben VÉGSŐ döntést az igenről vagy a nemről. Arról sem, hogy ő miért menne oda hozzád. Akármiért is, te döntöd el, hogy fogadod-e a közeledését, vagy nem. Magyarul, nem ő mondja meg, hogy te hogyan dönts. Mondjuk ennek így is kell lennie a szabad akarat tiszteletben tartása miatt. Az állás interjún is csak az interjúztatón múlik, hogy felvesz-e. Remélem ezt nem kell megmagyaráznom miért. Ugyanígy működik a kapcs. kezdete is. Momoán akkor múlna, ha te próbálkoznál be nála. Ha labdát dobnak neked, RAJTAD múlik, hogy visszadobod-e, ha te dobod a másiknak, akkor pedig rajta, hogy belemegy-e a "labdázásba" vagy nem. Ennyi. Ezek totál világos, egyértelmű dolgok.

Akinél próbálkoznak, az hozza meg a végső döntést. A végső döntésről írtam. Azt pedig nem a próbálkozó hozza meg. Világos?

Hemi12 2020.09.25. 19:38:09

@lucius01:
Sajnos a nők nem szívják meg annyira, hiszen nekik tökéletesenmegfelel az, ha a férfiak felső 10-20%-án osztozhatnak.
Egy nő inkább osztozik egy alfán, minthogy egy bétát birtokoljon.
Meg ugya nem is kell választani, lehet egy állandó bétája, miközben alfákkal kúrgat, ha éppen tud.
Meg a férfiak is szexelhetnek több nővel, ez egy ilyen kor.
Szóval én nem látom azt, hogy nekik ez annyira nagyon rossz lenne.

Hemi12 2020.09.25. 20:00:50

@MsIreneAdler: „teljesen igazad van abban, hogy a nők válogatósabbak, és bár a férfiak igényei is megemelkedtek, a nőké egyenesen az egekbe szöktek. Viszont férfiak esetében az előnytelen külsőt sokkal jobban lehet más dolgokkal kompenzálni, mint ahogy egy nőnél.”

Ez nem kimondottan igaz, a jóképűség visz mindent.
Egy nőnek pedig nem kell szépnek lennie, én voltam szerelmes bányarém csajba is, ahogy sok más férfi is.
Nőknél is ha szűz például az ugyanúgy feledteti azt, ha ronda.
Ugyanilyen dolog, ha hajlandó kezdeményezni, bevállalós, kedves, odafigyelő, stb.
De a randa nők nem nagyon tepernek, hogy legalább ezekben jók legyenek, és az igényeikből sem adnak le.
Én a magam részéről sokkal több megbecsülést kaptam annó 10/10-es csajtól, mint bármilyen másik rusnyaságtól, vagy átlag kinézetűtől.
Szóval sajnos ez nem úgy működik, hogy a kevésbé dögös nők „belül szépek”.
Ha egy nő belül szép, azért rajonganak a férfiak.

„Plusz a nőknek párválasztásnál kevésbé fontos a pasi külseje, mint a férfiaknak a nőké. Pl gondolj bele Kedves Ferenc, vagy Smuck Andor sem az általad említett vonzó 20%-ba tartozik, azt mégis felpróbálták a Sugarbird (ez a márka neve vajon?) kollekciót. A kérdés az, hogy aki irigyli őket, az valóban ilyen felszínes, pénzen megvehető nőt akar-e maga mellé?”

Ezeket a férfiakat nem szereti a párjuk, ahogy a legtöbb másik férfit sem.
A nők mindig okkal vannak egy férfival, nem szerelemből.
Vagy azért mert gazdag, avgy azért mert jóképű, avgy azért mert biztonságot nyújt.
Nagyonis a külső számít a vonzalomnál, csakhogy ne keverjük a vonzalmat a nők párválasztásával.
A nők ugyanis logika szerint választanak, nem vonzalom szerint.
Ahogy a férfiak autót, kb. ez egy jó analógia.
Nyilván minden férfi versenyautót szeretne, vagy kamiont, meg hasonlókat.
De kizárólag ésszerű alapon válogatnak, nem a vágyaik mentén, hiszen céljuk van az adott járművel, nem poénból veszik.
Aki megteheti, hogy poénból vesz autót, az soha nem Suzukit használ.
Ha nem így lenne, akkor üresek lennének a konditermek, és a filmvásznon is átlag férfiakat láthatnánk.
De nem ez a helyzet.

„Azt mondjuk nem teljesen látom, ez miért csak és kizárólag a nők hibája. Gondolok itt azokra a férfiakra, akik lemennek kutyába egy szép mosolyért, egy jó seggért és képtelenek túllátni a rúzson és a csöcsön.”

Engem határozottan nem ezek érdekelnek, csak a probléma az, hogy mégsem kellek senkinek.
Ellenben bármelyik tetszőleges nővel, akik szabadon válogathatnak.
Ha azt látnám, hogy a „rendes pasik” kapnak nőt, a rendes nők pedig nem kapnak pasit, akkor érteném amit mondasz.
De a helyzet pont fordítva néz ki.
Te írtad, hogy a nők választanak.
Ha ők választanak, akkor mégis hogy változtathatnának bármin a férfiak?
A lehetőségekkel felelősség is jár.

„Na ők igazán segítettek kitermelni ezeket a flegma, lelketlen kis hercegnőket, hisz miért változnának, ha erre van igénye a pasiknak.”

Nem erre van igényük, csak beérik ezzel is.
Ez olyan, mintha azért kritizálnál egy éhezőt, hogy miért segíti a multikat azzal, hogy hajlandó megenni a mekis burgert.
Örül, hogy ehet.
Hidd el, semelyik férfi sem szereti, ha élősködnek rajta, vagy kibasznak vele.

„Majd ha instán egy néggyerekes átlaganyuka képe több lájkot kap, mint egy csücsöri botox macájé, akkor lehet jogos a felvetés, hogy annak ellenére ilyenek a nők, hogy a férfiaknak mást szeretnének.”

A helyzet az, hogy ugyanannyi jóformán.
Gyerekkel rengeteg lájkot lehet bezsebelni, ahogy bármilyen áldozatszereppel, pláne, ha nő vagy.
Ezt ki is használják rendesena nők és úgy általában a párok is.
Egy férfi meg semennyi elismerést nem kap, ha simán csak dolgozik.
De ha sportol akkor sem sokat.
Ha én ugyanazt a szaltót vagy bármilyen egyéb gyakorlatot kitenném férfiként és nőként is sokkal több lájk jönne az utóbbira.
Munkás férfiakról meg pláne hidd el, hogy lényegesen kevesebb fotó van instán, mint gyerekes anyukákról.
Arról nem is beszélve, hogyha megnézed nagyon sok instamodellt nők követnek elsősorban.
Ahogy a musicalis picsákat is.

lucius01 2020.09.25. 20:15:33

@Hemi12: Hidd el, sok nőt ismerek aki megszívta. Mint mi, csak más úton jutottak oda.

"nekik tökéletesen megfelel az, ha a férfiak felső 10-20%-án osztozhatnak"

30 alatt lehet, de felette, ha családot akarnak, megszívják. Az alfák nem minden nőt vesznek feleségül, és alapítanak velük családot. Omega pedig aki jó apa lehetne, pedig nem kell a nőknek. 30 alatt jó "móka" egy jóképű titkos szeretője lenni, de 30 felett már tudja minden nő, ha van esze, hogy ez nem az ő élete. Nincs férje, társa, gyereke családja, csak 1 eltitkolt szerető, lopott légyottokkal. A jóképű mindig a családját választja. A pásztoróra után hozzájuk megy haza, a csaj pedig egyedül marad, tulképp mindig is egyedül volt. Ez olyan mint mikor a magányos srác talizik a haverokkal. A találkozó után ugyanolyan magányosan megy haza mint ahogy oda ment. Semmit nem változott az élete, csak volt pár óra "fájdalomcsillapító" kikapcsolódása.

30-on túl mindkét nem stagnál, ha nincs társa, családja, "élete". Ez a vízválasztó kor. Ez után drasztikusan csökken az esély a pár találásra. Sérül mindenki. A nők a faxkörhinta miatt, a "fajtánk" az alternatíva nélküli pofára esések miatt, miközben a haverok a saját családjukkal vannak, ami érthető, így magunkra maradunk.

Aki nem kell a nőknek, mert nem jóképű, és/vagy gazdag, annak annyi. Átlag Jocó átlag fizuval soha nem szerez kecót, 2 választása van: mamahotel, vagy hajléktalan szálló. Albi sem út, egyedül, ilyen fizu mellett. Szállnak az évek. A nők nyomják a baromságot, hogy x évesen ha nincs saját "életed" lakásod, akkor nulla vagy és kukáznak. Pont azért nincs a fajtánknak élete, mert nem vagyunk vonzóak a szemükben. Hol van már az, hogy két szegény összejött, és KETTEN, EGYÜTT létrehoztak egy életet. Közös életet?

lucius01 2020.09.25. 20:19:56

@Hemi12: "Ha ők választanak, akkor mégis hogy változtathatnának bármin a férfiak?"

Erről van szó !

lucius01 2020.09.25. 20:27:56

Szerdán voltam egy állásinterjún, és beszéltem a leendő kollégámmal is. TIPIKUS.

55 éves, egyedülálló faszi, (hogy-hogynem nem jóképű) se gyerek, se család, anyucikával élte le az eddigi életét. Hiába talpra esett, jól végzi a melóját, nem tutyimutyi, a nem jó külső likvidálja a normális életet.

Ez az eset is az OBJEKTÍV valóságot, és igazságot mutatja. Soha nem volt igaz a vak tyúk is talál szemet, a mindenki tetszik valakinek baromság. Ha igaz lenne, akkor 35 év alatt (ha 20-évesen kezdte keresni) csak találkozott volna olyan nővel, aki elfogadta volna.... Senki nem ilyen életről álmodozik tizenévesen.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.26. 01:57:04

@Hemi12: „ én is szeretem a sorozatgyilkosokat és az egész témát, ahogy van, de nem segítenék nekik, vagy vonnám kétségbe, esetleg támogatnám az általuk elkövetett bűnöket.”

Akkor hogy kell ezt érteni, hogy szereted őket?

@lucius01: „55 éves, egyedülálló faszi, (hogy-hogynem nem jóképű)”

Attól fiatalabb korában lehetett még jóképű.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.26. 02:12:05

@MsIreneAdler: „Olvass csak bele pl a sorozatrandizo blogba, mennyien veregetik a vállát a bloggazdának, hogy sorra levarrta a nőket. Vicces. Olyan lenne, mintha én valami golddigger blogján tapsikolnék, hogy jól lehúzta a pasikat.”

Nem lenne olyan. A valószínűleg kamu történetek szerint a férfi csak kiélte az ösztöneit, de úgy, hogy nem ártott vele senkinek és nem is vert át senkit. Ellentétben a gold diggerekkel.

„Na ők igazán segítettek kitermelni ezeket a flegma, lelketlen kis hercegnőket, hisz miért változnának, ha erre van igénye a pasiknak. Majd ha instán egy néggyerekes átlaganyuka képe több lájkot kap, mint egy csücsöri botox macájé, akkor lehet jogos a felvetés, hogy annak ellenére ilyenek a nők, hogy a férfiaknak mást szeretnének. ”

Mondtam már, hogy nem a manginákból kell kiindulni.

„Ha Gipsz Jakab lemegy egy borsodi zsákfaluba, vagy pl Ázsia egyes részeire az árufeltöltői állásával csajozni, ott ő akár még jó fogás is lehet. ”

Miért mi van Ázsiában (tudom, ázsiaiak)? Remélem nem kamu alfa haverod meséi mondatták ezt veled.

„Plusz a nőknek párválasztásnál kevésbé fontos a pasi külseje, mint a férfiaknak a nőké. Pl gondolj bele Kedves Ferenc, vagy Smuck Andor sem az általad említett vonzó 20%-ba tartozik, ”

Ők nem is a külsejükkel csajoztak be.

„a hülye női példám bizonyítja, hogy ork külsővel is fel lehet szedni model csajokat.”

Azzal nem, de pénzzel már igen.

„Egy nő viszont nem használhatja ki ezt a helyzetet, nem keféltetheti halomra magát, bármennyi lehetősége is lenne rá. Szóval valami olyanban dúskál, amit nem élvezhet ki igazán, meg ugye nem is ez lenne a célja úgy általában az életben, hogy rommá dugják. Mind tudjuk, mit mondanak azokról a nőkről, akik élnek a sok sok lehetőséggel.”

Brühühü... Ehhez képest mást sem látunk, mint hogy nők tömegei használják ki a helyzetüket.

lucius01 2020.09.26. 07:25:00

@The Cortez: "Attól fiatalabb korában lehetett még jóképű."

Hacsak betegség vagy baleset el nem csúfította. Egyébként aki nem vonzó 20 évesen, az 50 évesen sem lesz az. Fordítva is igaz. Láttam sok 60 körüli nőt, akin látszott, hogy jó nő volt fiatalabb korában. Múltkor ment előttem 1 nő az utcán, cicanadrágban, és olyan hátsója volt mint atom. Mikor megláttam az arcát, ledöbbentem. 60 feletti volt, de a teste megalázott sok harmincast is.

lucius01 2020.09.26. 07:32:48

@The Cortez: "„Plusz a nőknek párválasztásnál kevésbé fontos a pasi külseje, mint a férfiaknak a nőké. Pl gondolj bele Kedves Ferenc, vagy Smuck Andor sem az általad említett vonzó 20%-ba tartozik, ”

Ők nem is a külsejükkel csajoztak be."

Erre már több ízben felhívtam szíves figyelmét, de nem akaródzott neki megérteni.

Hemi12 2020.09.26. 10:57:51

@The Cortez:
Ahogy a légikatasztrófákat is szeretem.
Mégsem próbálok repülőket eltéríteni, vagy felrobbantani. :D
A sorozatgyilkosok is vonzzanak, mert kíváncsi vagyok rájuk, és szeretem magam néha beleélni, hogy mi lenne, ha én is valami hasonlót csinálnék.
Az embereket érdeklik általában az ilyen témák, ösztönösen szeretik a gyilkolást.
Amúgy szerintem abszolút nem fura, hiszen a nőket is rühellem, mégis sokat írok róluk.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.26. 13:07:19

@lucius01: „Hacsak betegség vagy baleset el nem csúfította”

Vagy csak simán megöregedett. A 50 már rohadtul nem fiatal.

„Egyébként aki nem vonzó 20 évesen, az 50 évesen sem lesz az. ”

50 évesen általában már nem vonzóak az emberek. Amúgy meg simán lehet valaki az idősebb korában.

„Láttam sok 60 körüli nőt, akin látszott, hogy jó nő volt fiatalabb korában”

Döntsd már el!

„Erre már több ízben felhívtam szíves figyelmét, de nem akaródzott neki megérteni. ”

Pedig érti ő :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.26. 13:13:09

@Hemi12: Akkor csak a téma érdekel. Sorozatgyilkosos flmeket én is szeretem, meg az is tetszik, amikor összeomlanak a felhőkarcolók, de a valóságban egyiknek sem kéne megtörténnie.

lucius01 2020.09.26. 13:32:02

@The Cortez: "Döntsd már el!"

Leírtam: aki nem volt vonzó 20 évesen, az 50 éves korában sem az. Aki tetszetős volt, azon évtizedek múlva is látható. Kivéve olyan betegség, vagy baleset.

Jó példák erre a milfek. Akik 40-45 évesen is jól néznek ki, tehát nem voltak csúnyák 18 évesen sem.

Hol látsz te itt ellentmondást? Danny De Vito fiatalon sem volt a nők bálványa, míg Sean Connery 40 évvel ezelőtt is nedvesítette a női bugyikat.

Magyarul: a vonzó külső (vagy kisugárzás) csak extrém esetben tűnik el.

Hemi12 2020.09.26. 14:35:50

@The Cortez:
Ja, pontosan így értettem. :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.26. 22:28:47

@lucius01: „Leírtam: aki nem volt vonzó 20 évesen, az 50 éves korában sem az”

Akkor sem igaz ez mindenkire.

„Aki tetszetős volt, azon évtizedek múlva is látható. Kivéve olyan betegség, vagy baleset. ”

Meg öregedés, elcsúnyulás, elhízás, életmód.

„Akik 40-45 évesen is jól néznek ki, tehát nem voltak csúnyák 18 évesen sem. ”

Biztos vannak olyan MILF-ek is, akik 18 évesen csúnyák voltak, viszont az tény, hogy sokan semmilyenek voltak ennyi idősen.

„ míg Sean Connery 40 évvel ezelőtt is nedvesítette a női bugyikat. ”

És Mickey Rourke? :D

lucius01 2020.09.27. 07:25:55

@The Cortez:" És Mickey Rourke? :D"

Rourke barátunk szétüttette az arcát. De ő amúgy sem jó példa, ugyanúgy ahogy a ronda milliomos is kaphat bomba nőt példa. Mint mondtam, extrém esetek nem írják felül az alap tényeket. Baleset, betegség, elfuserált műtét lehet ok, de nem tendencia. Én pedig tendenciáról írtam.

MsIreneAdler 2020.09.28. 15:03:16

@Hemi12: még véletlenül sem akartam arra célozni, hogy aki rusnya, az automatikusan kedves vagy jó természetű. Ez sajnos egyáltalán nincs így.
Amit mondasz, az maximum tini korra igaz, amikor a külseje sokkal fontosabb egy srácnak a lányoknál. Ahogy mostanság látom, ehhez a tini korhoz lazán hozzácsaphatjuk a korai húszas éveket is. Utána van, aki felébred, és keres magának egy épkézláb férfit, de van, aki tovább várja a herceget, vagy partizik ezerrel abban a hiszemben, hogy rohadtul ráér (pedig nem).
Szó se róla fontos a külső, és mikor ezt írom próbálok nem magamból kiindulni, mert pl én csak a külső miatt soha nem kukáztam senkit, de elfogadom, hogy a többségnek ez nagyobb prioritás, mint mondjuk nekem. Azért némileg több előnytelen külsejű, és nem pénzes fickó mellett látok nőt, mint hogy a "külső visz" mindent kijelentésnek maradéktalanul igazat tudnék adni. De már csak azért sem, mert te is leírod, hogy a nők sokszor számításból, logika mentén, jól meggondolva választanak párt, nem vonzalomból (mint, ahogy a férfiak autót).
Kedves Ferenc és a többi ilyesmi férfit összehasonlítani egy éhezővel, aki beéri(!) egy bombanővel az oldalán... Hát mindjárt a szívem szakad meg :D. Itt az történt, hogy ezek a pasik felismerték, hogy egy olyan kaliberű nőt, mint ezek a dubajos lányok, sem a külsejükkel, sem semmilyen más tulajdonságukkal nem bírnának maguk mellett tartani, csak a pénzzel. Alább nem szeretnék adni, de nem is kell nekik, amíg tehénszar van, légy is van.
Amúgy azt vettem észre, hogy azok a párok boldogok egymással, akik hasonló kaliberek külsőre és hasonló anyagi helyzetűek. Nem hiába mondták régen, hogy suba a subához, guba a gubához. Csak ugye manapság mindenki másnak, többnek hiszi magát.

MsIreneAdler 2020.09.28. 15:06:23

@lucius01: az, hogy nem értek egyet veled, nem jelenti azt, hogy egyáltalán nem értem, amit mondasz (vagy, hogy degenerált vagyok) . Sőt, azt is abszolút elfogadom, hogy a tapasztalataid alapján te máshogy látsz bizonyos dolgokat, mint én. Ez természetes.

MsIreneAdler 2020.09.28. 15:07:33

@The Cortez: azért kíváncsi lennék, ha én írnék annyit bármelyik probléma felvetésedre, hogy "brühühü" te mennyire lennél kiakadva...

lucius01 2020.09.28. 17:36:24

@MsIreneAdler: Senki még csak nem is gondolt arra, hogy deg. lennél.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.04. 18:51:56

@MsIreneAdler: „brühühü" te mennyire lennél kiakadva... ”

De egy olyan dolgot állítottál be problémának, ami nem is probléma. Mintha azt írtad volna, hogy milyen nehéz életük van a milliárdosoknak, mert nem tudják eldönteni, hogy Lamborghinit vagy Porschét vegyenek.

MsIreneAdler 2020.10.04. 21:45:51

@The Cortez: ugyanitt sajnáltuk kedves ferencet, aki, mint éhező beéri a modell csajokkal :D
Egy nőnek, ha szét akarja magát dugatni, valóban jobb esélyei vannak, de mivel nem ez a célja, ezért ez az esély, hogy csak szexre kapna magának alanyt, nem ér semmit. Pasiként nehéz belegondolni, hogy hogy és miért nem él az ezernyi lehetőséggel egy nő, én megértem, de próbálj kicsit túlgondolni a szexen, és picit elmélkedni azon, hogy általában mi a fontos egy nőnek.

lucius01 2020.10.05. 07:53:35

@MsIreneAdler: "hogy általában mi a fontos egy nőnek."

Csak a külső. Lépten nyomon bizonyítjátok.

Már többször megkaptam: "Szerencsés lesz az a lány aki a feleséged lesz" valamint: "Túl jó vagy a nőknek" de ezt is : "Csodálatos ember vagy" és: HA nem lenne férjem, csak veled jönnék össze.

Ocsmány hazugság mind!

Egy férfi hiába rendes, tisztességes, becsületes, normális, le se xarják a nők, ha nem jóképű. (és nem is pénzes)

Volt aki már szinte ajnározott, hogy milyen jó vagyok, de 1 ujjal nem érhettem hozzá. Miközben látom, hogy akármilyen rohadékkal összeálltok, ha jól néz ki. Aztán jön (többnyire nekem, mert erre jó vagyok) a sírás-rívás, és a minden pasi szemét örökbecsű opusz.

Kivétel nélkül egyformák vagytok. Kivétel nélkül.

MsIreneAdler 2020.10.05. 10:01:04

@lucius01: nem ismerlek, szóval halvány fogalmam sincs miért mondanak neked ilyeneket a nők.
Ha valaki nem jóképű, azt rengeteg mindennel kompenzálhatja. Igen pénzzel is. De egy jó szakma, jó állás is sokat dob a dolgon. Meg egy ápolt külső, amihez hozzá tartozik, hogy nem növeszt paplan segget vagy bazi nagy sörhasat. Ha valaki nem egy bradpitt, még szerezhet nőt, ne mondd, hogy nem, ha csak elmész pl bevásárolni a Lidlbe, ott számos olyan párt látsz, ahol a férfi nem egy hálivúdi filmcsillag, azt mégis ott a kiscsalád. A kedvesség, figyelmesség jó dolgok, és egymás támogatása valóban része egy kapcsolatnak, de pl csupán a jólelkűségre nem gerjed senki sem. Pl a 130 kilós konyhás Terike nénire se áll a bré, hiába tündéri az a nő.
A rossz hír viszont az, hogy valamit mindig tenni kell a punciért, mert lehet ugyan hibáztatni a nőket azért mert nem állnak szóba buta, ronda, csóró pasikkal, de nem érdemes, mert ez sosem volt így, és sosem fog változni. Te sem állsz szóba számodra semmilyen szempontból nem vonzó nőkkel. Gondolom.
Mi lenne a cél amúgy? Mi lenne az ideális helyzet? Mi az, amit még elvárhat egy nő, és mi a túlzás? Ezt azért jó lenne tudni.
Még egy kérdés. Természetesen ha nem szeretnél, ne válaszolj. Miért hallgatod végig ezeknek a nőknek a sirámait?

lucius01 2020.10.05. 11:44:09

@MsIreneAdler: "halvány fogalmam sincs miért mondanak neked ilyeneket a nők"

Nagyon jól tudod, miért. Ugyanazért, amiért te is mondod, a normális, de neked nem tetsző fickónak.

"Te sem állsz szóba számodra semmilyen szempontból nem vonzó nőkkel. Gondolom.
Mi lenne a cél amúgy? Mi lenne az ideális helyzet? Mi az, amit még elvárhat egy nő, és mi a túlzás? Ezt azért jó lenne tudni."

Ha nem baj, erre egy füst alatt válaszolok. A férfiaknak a nők 80%-a elfogadható, míg a nőknek a férfiak jó ha 20%-a. Arra hivatkozni, hogy én is csak a nekem tetszővel állok szóba, ennél fogva butaság. Hiába dumálgatnék a nők 80%-ával, ha a női nem 99%.-a semmibe veszi a fajtám.

A cél természetesen a saját család lenne, tokkal-vonóval. Az a túlzás a nőknél, hogy egyrészt a férfiak elenyésző kisebbsége tetszik nekik (ez róluk mond valamit, nem a férfiakról) másrészt minden erről szól, max a pénz kompenzálhatja, de az is csak külsőleg, a külvilág felé.

Azért hallgatom a női siránkozást végig, - kapaszkodj meg - mert legalább akkor észreveszik a létezésem. Ha másra nem, legalább arra jó vagyok. Aki hosszú ideje brutálisan szomjas, a sáros pocsolyából is lefetyel. Ezt csak a totál mellőzött, semmibe vett nő értheti. Eddigi pályafutásom során csak egy ilyen nőneműt ismertem. (össze is akartak vele hozni, jelzés lett volna?)

Kb ennyi.

MsIreneAdler 2020.10.05. 19:30:50

@lucius01: azért milyen jó, hogy te pontosan tudod, kinek, mit szoktam mondani :). Tudod, ha az ember nyom valami felszínes, általános baromságot ilyenkor, akkor hazug picsa, ha megmondja az őszintét, akkor gonosz, férfigyűlölő picsa.
Mivel nem csak a férfiak 20%-a talál nőt maga mellé, ez a statisztika pont, hogy azt bizonyítja, hogy a nők nem csak a külső alapján döntenek párválasztáskor. Ha csupán a fizikai vonzalom számítana, ahogy mondod, akkor ugye a férfiak többsége elvileg hoppon maradna, és ez nincs így.
A család jó cél szerintem.
Ezekkel a nőkkel visszafelé nem működik a kapcsolat? Úgy értem a te nehézségeidet nem tudod velük megosztani, ők nem hallgatnak meg? Illetve azokon a semmitmondó "jó vagy, szép vagy, majd jön az igazi, csak várj" szarságokon kívül igazi,korrekt baráti tanácsot nem adnak? Mondjuk én nem hiszek az ilyen összehozósdiban, de miért nem jött össze az a vonal?

lucius01 2020.10.05. 19:57:31

@MsIreneAdler: "azért milyen jó, hogy te pontosan tudod, kinek, mit szoktam mondani :)"

:) vagy ezek szinonimáját. (de lényegileg ezt)

"... ha az ember nyom valami felszínes, általános baromságot ilyenkor, akkor hazug picsa"

hazugnak hazug, mert nem aszerint cselekszik, nem igazolja amit mond, de én nem H.P.-zok le senkit.

"...ha megmondja az őszintét, akkor gonosz, férfigyűlölő picsa."

Ilyet én nem mondanék.

"... nők nem csak a külső alapján döntenek párválasztáskor."

Ott a pénz faktor, tudjuk. Minél kevésbé vonzó 1 figura az adott nőnek, a csaj annál nagyobb kompenzációt vár el.

"Ezekkel a nőkkel visszafelé nem működik a kapcsolat? Úgy értem a te nehézségeidet nem tudod velük megosztani, ők nem hallgatnak meg?"

Ha elmondom, akkor a szokásos bullshitekkel jönnek. 41 évesen "öreg " vagyok ahhoz, hogy át tudjanak verni, szaros dumákkal. Egy dolgot nézek. Azt, hogy miként viszonyul hozzám, az adott nő. Nem a szavait, nem a szövegkörnyezetet, a szavak mögötti dolgokat, nem azt, hogy esik vagy nem esik az eső miközben mondja. Kizárólag a hozzám való viszonyulását figyelem. Eleddig ezen az egyetlen egy dolgon, mind "elbuktak".

Mindegy, ki, mit, hogyan, mikor, miért, hányszor mond neked, HA nem úgy áll hozzád, ahogy mondja, akkor kamuzik, vagy csúsztat.

"Mondjuk én nem hiszek az ilyen összehozósdiban, de miért nem jött össze az a vonal?"

Aki nem kell senkinek, az nem kell senkinek. A fajtájának sem. Aki szép, azt mindenki annak látja, hasonképp' a csúnyát is csúnyának látják. Soha nem hittem a szubjektivizmusban, a kinek ez kinek az maszlagban. Akinek szarszagú a lehelete, az elfogadja a másikat akinek ugyanolyan a szájszaga? A két szélsőségnél tetten érhető az objektív igazság.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.06. 01:12:02

@MsIreneAdler: Annak a nőnek, aki mondjuk eleve kapcsolatban gondolkodik, annak tényleg egy átok lehet, hogy mindenki csak meg akarja kúrni. Viszont te minden nőt ilyennek állítottál be :)

MsIreneAdler 2020.10.06. 22:10:01

@lucius01: igazából már nagyon nagyon régóta csak annyit szoktam mondani, hogy nem keresek társat. Nem is adom semmi jelét, hogy így tennék, de ha ennek ellenére mégis bepróbálkozna valaki, az igazat mondom.
Amikor az embert visszautasítják, az sosem jó, az mindig fáj. Így hiába korrekt az, aki lepattintja a másikat, ez nem lesz soha kellemes élmény annak, aki kosarat kap. Pl ha az ember az elején megmondja, hogy kösz nem, akkor azért bunkó, mert honnan tudja, esélyt sem ad...stb. Ha pedig egy kis idő után adja ki az útját valakinek, akkor meg az a gond, hogy minek húzta idáig, miért nem mondta meg rögtön, hogy nem passzolnak a dolgok.
És néhányan elég gusztustalan módon tudnak reagálni a legnormalisabb elutasításra is.
Bizony, ha valaki nem jóképű akkor valami mással kell előrukkolnia, ez így van.
Nagyon jól teszed, ha nem arra figyelsz, amit mondanak, hanem arra, hogy hogyan viselkednek veled. Ha valakinek igazán bejössz, azt nem valószínű, hogy szavakkal fogja a tudtodra adni.
Igen, vannak olyan külső tulajdonságok, amik általában vonzóak a többségnek. Az ördög viszont a részletekben rejlik. Szerintem az dönt okosan, aki nem "mindent" akar, hanem rangsorolja, hogy mi fontos, és azok alapján választ. Ehhez egy kis önismeret is szükséges. Pl, ha a nő belenéz a tükörbe, és azt látja, hogy ő nem Angelina Jolie, akkor bizony fogadja el, hogy nem jár neki Brad Pitt. Egyszerű. Mégis sokan elbaltázzák.

MsIreneAdler 2020.10.06. 22:19:15

@The Cortez: nem minden nő ilyen, ezt sosem mondtam, hogy minden nő kapcsolatra vágyik. Csak a normálisabbja.
Sok nő szerintem túlértékeli magát attól, hogy rengetegen meg akarják őt dugni. Ez nem jelenti azt, hogy ezek a pasik komolyan foglalkoznának vele, csak annyit, hogy egy menetre jó lenne náluk. És mivel tűzoltásra jó a moslékos bödön is, ez nem túl nagy dicsőség. De lehet egyedül vagyok lassan ezzel a véleményemmel.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.06. 22:30:41

@MsIreneAdler: Így már mindjárt más. Nem mindegy kik akarják őket megdugni. H az alfák, akkor attól elszállnak.

lucius01 2020.10.07. 07:45:15

@The Cortez: Erre a kolléganőm esete a jó példa. Panaszkodott nekem a 10/9-es csaj, hogy nem közelednek hozzá a férfiak. Rögtön tudtam, hogy ez nem lehet igaz, van valami csavar a dologban. Mivel láttam, hogy a cég belsős dolgozói (mi külsős recepciósok voltunk) nyomulnak rá, kávézni hívják, étterembe hívják, mindig megállnak kifelé-befelé jövet a recin dumálgatni vele, felhívtam erre a figyelmét, s meg is neveztem legalább három fickót...

A válasza beszédes volt: "Ők nem férfiak!"

Ezen logika alapján a nácik egy embert sem öltek meg, mert (szerintük) a zsidók nem emberek. (amúgy az egyik főkolompos szó szerint ezt mondta Nürnbergben)

Ha a nő nem attól kapja a megkeresést akitől akarja, akkor úgy tekinti, mintha nem is kapott volna. Beszédes hazugság.

lucius01 2020.10.07. 08:00:15

@MsIreneAdler: "igazából már nagyon nagyon régóta csak annyit szoktam mondani, hogy nem keresek társat. Nem is adom semmi jelét, hogy így tennék, de ha ennek ellenére mégis bepróbálkozna valaki, az igazat mondom."

Az a baj, hogy az emberek többsége süket és vak az interperszonális jelekre. Ha távolságtartó vagy a férfiakkal szemben, az egy igen erős jel arra, hogy nem vagy rájuk vevő. Ezt tudomásul kellene vennie mindenkinek.

"...ha az ember az elején megmondja, hogy kösz nem, akkor azért bunkó, mert honnan tudja, esélyt sem ad"

Nyilvánvaló (kellene hogy legyen a fickónak) hogy nem jött be a nőnek. Nem kéne neki erőltetni. Aki rám sem néz, hovatovább a köszönésemet sem fogadja több ízben, totális jel arra, hogy jobb ha hozzá sem szólok. Sajnos a férfitársaim többsége el sem jut ilyen felismerésekre.

Hemi12 2020.10.07. 21:25:08

@MsIreneAdler:
"ne mondd, hogy ha én holnap eldöntöm, hogy Jason Momoával akarok lenni, az úgy is lesz"

Pedig ha megnézed a nők jóval kevesebb energiával szerezhetnek maguknak akár sztár pasikat is.
A legtöb férfi keményen megdolgozik azért, hogy híres legyen,a nőik meg igazából csak annyit tudnak, hogy ideálisan verik vissza a fényt.

A férfiak 85-90%-a biztosan nem talál olyat, akik vonzódnak is hozzájuk.
Maximum hajlandóak velük lenni, de szexet már nem biztos, hogy kapnak, legfeljesbb havonta.
Tudod hány ilyen "kapcsolat" van.
Szóval nőt szerezi nem olyan nehéz, a szexre rávenni... na az már nem olyan könnyű.
Persze ez is csak akkor igaz, ha van pénzed, ellenkező esetben se szex, se kapcsolat.
Nem tudok olyan ronda nőt, aki soha életében nem kapott még ajánlatot.
Ez maximum akkor leet, ha fogyatékos.
Bár ismerek egy nagyjából fogyatékos csajt, akinek eddig két pasija volt, a második el is vette feleségül.
És teljesen átlagos férfiak voltak, szóval...

Hemi12 2020.10.07. 21:33:02

@MsIreneAdler:
"Nem válaszoltál a kérdésemre, miszerint jár-e Gipsz Jakab teszkós árufeltöltőnek a modell, és ha igen, miért."

Miért ne járna?
Vagy a modell értékesebb ember, mint a dagadt, ámde nagyon kedves Gizike?
Most akkor szerintetek nők szerint mi számít jó nőnek?
Amúgy egy modellnek nyilván egy másik modell dukál, ha az egyenlőséget nézzük.
Csak azt felejtjük el, hogy egy nőnek lényegesen kevésbé kell magát szétbasznia, hogy modell legyen.
Kevésbé irreális az, ahogy a női modellek kinéznek (bármennyire próbálják elhitetni az ellenkezőjét).
Testépítésben pont fordított egyébként a helyzet, bár ott már nem a vonzódág a fő faktor.
Szóval amennyiben a belső értékek a fontosak a nők szerint, úgy nemhogy jár a modell az árufeltöltőnek, de még a modellnek kéne örülnie, hogy ey ilyen csodálatos belsőjű emberrel járhat, hisze neki csak a külseje j, ami mint tudjuk értéktelenebb a nők szerint. :D

Hemi12 2020.10.07. 21:41:13

@MsIreneAdler:
"Egy nő viszont nem használhatja ki ezt a helyzetet, nem keféltetheti halomra magát, bármennyi lehetősége is lenne rá."

Miért ne?
Hogyne használhatná ki.
Akit csak ismerek nő folyton dug valakivel, hetente többször akár.
Pontosabban minden nő, akit ismerek, és aki nincs kapcsolatban.

Nem tudom, nekem hová kéne lejjebb adnom az igényeimből.
Így sem várok el semmit, pedig ha azt nézzük, hogy hogyan nézek ki, és milyenek a tulajdonságaim... hát lehetnének elvárásaim bőséggel, de nincsenek.
Igazából csak annyi, hogy ne legyen idősebb.
De sajnos mvel egyre öregebb vagyok, ez egyre kevésbé kihívás.
Az elméletileg elvárás nálam, hogy ne legyen dagadt, és legyen szűz.
De eddig volt már több, aki vagy molett volt, vagy minden héten kúrt valakivel.
Szóval ezek csak elméleti elvárások, és ezek is csak azért, mert különben nem áll fel a farkam, de lényegében ez kurvára mindegy, hiszen odáig úgysem jutok el... :D
Viszont még arra sem képesek a nők,hogy korrekt módon utasítsanak vissza, és ne direkt úgy, hogy azzal megalázzanak.

Hemi12 2020.10.07. 21:53:59

@lucius01:
Igazad van, de azért sok nő választhat (és választ is) omegát, de akár simán bétát párnak.
Maximum nem szexel vele.
Sok ilyen száraz kapcsolat van.

lucius01 2020.10.08. 07:35:11

@Hemi12: "Szóval amennyiben a belső értékek a fontosak a nők szerint, úgy nemhogy jár a modell az árufeltöltőnek, de még a modellnek kéne örülnie, hogy ey ilyen csodálatos belsőjű emberrel járhat, hisze neki csak a külseje j, ami mint tudjuk értéktelenebb a nők szerint. :D"

Fú...jól visszadobtad neki a labdát. :)

Hemi12 2020.10.08. 10:39:49

@lucius01:
Ez már nem az első eset.
A nők valamiért meg vannak róla győződve, hogy a nők többet érnek, és vonzóbbak.
Holott ezt csak ők gondolják, valójában egy teljesen átlag nőnek ugyanúgy jut minden, ellenben a férfiakkal.
Voltaképp ők az egyetlenek, akik magasztalják a modelleket.
Másrészt modell bárkiből lehet, kivéve egy downá-szindrómás csajt például.
De igazából még olyan is van. :D

MsIreneAdler 2020.10.08. 14:23:24

@Hemi12: a nők több ajánlatot kapnak szexre, mint a férfiak, ezt nem is vitattam. De szerinted milyen minőségű ajánlatok ezek? Szerinted milyen szexre számíthat egy nő mondjuk egy bulihely mögötti sikátorban? Mert egy férfi elhiszem, hogy fél perc alatt készen áll, de egy nő nem így működik. Ne dőlj be ezeknek a nagyszájú mindenkivel döngető lánykáknak! Azt vallják, hogy így meg úgy szeretik a szexet, mert ezt most trendi hangoztatni bizonyos körökben, de állítom, hogy a nagy többség azt sem tudja, mi fán terem az orgazmus. Én nem azt mondom, hogy kizárólag ágyban, sötétben, misszionárius pózban...na de azért sitty sutty belógatva, pikk pakk sem az igazi. Szóval ha kapnál egy csomó olyan ajánlatot szexre, ahol te nagy valószínűséggel nem élvezel el, utána megalázva érzed magad ráadásul még kurva is vagy a végén, te mennyit fogadnál el vajon belőlük? Nem tudom már máshogy érzékeltetni, hogy egy normális nőnek ez mennyire nem pálya. És hogy mennyire kell ostoba libának lenni ahhoz, hogy ilyen életmódot folytasson valaki.
Egy szóval sem mondtam, hogy Gizike értéktelenebb ember, mint egy modell (itt nem feltétlenül konkrétan modellre kell gondolni, legyen 10/10-es, bombázó, akármi), ezt nem tudom, honnan veszed. De valahogy kikerülted a választ, és kérdéssel feleltél. Szerinted Gipsz Jakab árufeltöltő reális vágya-e egy topmodell, és úgy gondolod-e, hogy egy ilyen nő jár neki, és ha igen, miért?
A nőknek is fontos a külső, aki mást mond hazudik, ne higgy neki. De vegyük a te vágyaidat. Fiatal, szűz, vékony. Hol a szép belső? Az, hogy ne legyen ostoba, lehúzós, gerinctelen, esetleg legyen kedves, gondoskodó, nem szerepel a top három szempontod között. Pedig a férfiak meg erre vágynak, nem :)? Nem mondom, hogy irreálisak a vágyaid, mert szerintem nem azok, semmi baj nincs ezzel, ráadásul szerintem viszonylag időben is vagy arra, hogy ezeket elérd. Mondjuk sajna szűz lányokat lassan már csak az általános iskolában lehet fellelni. Csak vicces elvárni, hogy egy nő a belsőt nézze, miközben te magad sem teszed azt.
Ja hát hogyne modellnek kinézni nem olyan nehéz... :D. Azért remélem tudod, hogy mi minden történik egy női testtel, ami egy férfiével nem. Szóval én inkább azt mondanám más kihívásokkal küzd a férfi és a nő, ha jól akar kinézni. Pláne mondjuk 30, 40 felett.
Ez a végletes gondolkodás, hogy a nőknek könnyű a férfiaknak nehéz, a nők gonoszak, a férfiak jók, sehova nem vezet. Természetesen fordítva sem.

Hemi12 2020.10.09. 15:09:14

@MsIreneAdler:
Érdekes módon a nők többsége mégis inkább egy alfával kefél egy sikátorban, mint mondjuk velem, vagy a férfiak további 90%-ával.
A nők sitty-sutty felizgulnak egy alfától és a szituációtól, csak akkor esik nehezükrea szex, ha nem kívánják a partnert.
Mivel eddig soha nem volt orgazmusom nővel, és mindig szándékosan meg is aláztak, ezért valahogy talán el tudom képzelni, hogy állításod szerint mit éreznek a nők.
Csakhogy egy nő választhatna olyan partnert, aki törődő, és figyel rá.
Na, pont ezeket utastják el és alázzák meg.
Egy nőnek amúgy sem az a fontos, hogy elélvez-e vagy sem.
Erre a célra számtalan segédeszköz, és két darab kezük van.
Azt élvezik, ha minél jobb pasival kefélhetnek.
Továbbra is azt kell, ogy mondjam, hogy bizonyíthatnák a nők azzal az állításaidat, hogy velem dugnak, nem pedig olyan pasikkal, akik leszarják őket.
Sok csaj ismerősöm van, mind tudják, hogy törődő vagok, voltak többen, akikkel csókolóztam/petting szerű dolgokat csináltam, mások meg simán csak ismernek eléggé jól.
Szóval tudják, hogy mit hagynak ki, tudják, hogy nekem fontos (meg főképp arra izgulok), hogy egy nőnek jó legyen.
Valamiért az ilyen pasiknak nem valami jelentős a pártalálási potenciáljuk.
ha igazad lenne, akkor a nők az ilyen férfiakra buknának, és nem bulika járnának kúrni, hanem egyéb helyeken ismerkednének.
De a valóság nem ez.

Úgy gondolom, hogy amennyiben igazad van, és a nők számára fontosak a belső értékek, úgy nem számít, hogy 10/10-es-e a csaj, tehát igen, jár neki, hiszen nem számít a nő külseje ugyebár, mivel az nem érték.
Egyébként a gyakorlatban nyilván nem kaphat ilyet, az meg, hogy jár-e, egy értelmetlen, és hülye kérdés.
Olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy jár-e egy emberenek az anyagi biztonsg vagy a boldogság.
Járni jár, nyilván, de azt valahogy meg is kell teremteni, ez annyira elvont és technikai kérdés egyben, hogy értelmetlen így felteni.
Attól, hogy elméletben jár valami, vagy nem jár, attól a gyakorlat még nem változik.
Nyilván a realitások talaján nem jár, bár ebben az esetben nyilván arról van szó, hogy Gipsz Jakabnak semmilyen plusz képessége nincs, átlag, szürke ember.
Viszont így egy átlag, szürke nő "járna" neki, amit nem kap meg.
Mert Luciussal nem 10/10-es nőkre gondolunk, csak a nők gondolnak 10/10-es emberekre, amikor férfiakról beszélnek.
Átlag nőkről beszélünk.
Amúgy személyes tapasztalataim szerint tök mindegy, hogy egy nő hány per hanyas.
Engem 10/10-esnek számító csaj sokkal közelebb engedett már magához, és sokkal többet tett értem, mint annó a 3/10-es vagy a körüliek.
Mert egy nő mindig 10/10-esnek érzi magát, de minimum 6/10-esnek.
Szóval nem sokkal nehezebb felszedni egy 10/10-es csajt, maximum az ellenfelek vannak többen, de ez sem biztos.
Attól pedig sajnos nem lesz erkölcsösebb, vagy kedvesebb egy nő, hogy ronda.

A szép belsőt nem lehet látni, ezért nem is elvárás.
A külsőt nem lehet elrejteni, egy nő viszont szinte bármeddig képes elhazudni a valódi természetét.
Meg egyfelől az már túl sok elvárás lenne, másfelől én sajnos szinte bárkibe bele tudok szeretni, ha megismerem.
Szóval még a legnagyobb rohadék csajjal is tudok járni, maximum elvből, meg a jól felfogott érdekemből nem tenném, de sajnos már megtettem, szóval...
A külső csak azért fontos, hogy felálljona farkam, vagy legalább esély legyen rá.
Bár a dagadtság sem biztos, ogy baj, ha eléggé régóta ismerem a csajt.
A szűzesség meg azért fontos, mert különben semmi értelme a dolognak, ha élete egy részét már mással töltötte.
Én egy egész nőt szeretnék, nem egy részét.

Nem várom el a nőktől, hogy a belsőt nézzék! :D
Nem várok el semmit ezzel kapcsolatban, csak ne hazudják azt, hogy nekik a kedves, őszinte pasik jönnek be.
A vágyakat nem lehet megváltoztatni, viszont a hazudozás, és önmaguk dicsőítése, valamint az áldozatszerep a legirritálóbb és gyűlöletesebb tulajdonságok.
Vallják be, hogy enki alfa kell, jobban, mint én, sé el van intézve.
Soha nem fog ez bekövetezni, őszinteséget kár várni tőlük.

Hemi12 2020.10.09. 15:11:14

@MsIreneAdler: Nem mondtam, hogy minden férfi jó, és minden nő gonosz.
Vannak bizonyos működések, amik különböznek, és a nők TÖBBSÉGE gerinctelen, igen.
Ez nem azt jelenti, hogy a férfiak nem, de talán valamivel kevésbé.
Igen, modellnek kinézni nem nehéz, hidd el, nőt találni nehezebb.
Simán kinézhetnék modellként, ahogy bárki más is.
Sporttal foglalkozom egy ideje, lényegében tényleg csak kemény munka, egy nőnek valamivel kevesebb.
Mivel nekik nem kell feltétlenül izmosnak ÉS vékonynak lenniük, csak vékonynak.
Persze a formás külső extra, de nem alapfeltétel.
Egy férfinak mindkettő egyszerre kell, az pedig nehéz.
Mert a fogyással izmot veszítesz az izmosodással pedig zsírt szedsz fel.
Az izmok letapadása és formája sokkal kevésbé számít a nőknél, ami tisztán genetikai szempont, zehát nemlehet változtatni rajta, mivel az ő izmaikat fedheti némi zsír.
De ha megnézel egy nőt, aki soha nem edz (mondjuk nem is zabál,mint egy disznó, simán átlagos minden paramétere táplálkozás és életmód terén) és megnézel egy ugyanilyen férfit, akkor egyértelmű, hogy a férfiak jóval kevésbé vonzóak alapból.

lucius01 2020.10.09. 15:39:40

@Hemi12: "Továbbra is azt kell, ogy mondjam, hogy bizonyíthatnák a nők azzal az állításaidat, hogy velem dugnak, nem pedig olyan pasikkal, akik leszarják őket."

Ez a totális bizonyíték, ami melletted szól. Én úgy szoktam fogalmazni, hogy nem igazolják amit állítanak.

lucius01 2020.10.09. 15:42:12

@Hemi12: "Mert Luciussal nem 10/10-es nőkre gondolunk, csak a nők gondolnak 10/10-es emberekre, amikor férfiakról beszélnek."

Nekem a 10/5 is jó lenne, de én még nekik se.

MsIreneAdler 2020.10.15. 09:22:44

@Hemi12: igen, valóban a nők szeretik az általuk elérhető legjobb partnernek odaadni magukat. De szerintem mindenki így van ezzel, hogy ha választhat, a jobbat választja. Miért kellene beérnie egy gyatrább társsal valakinek, ha akad jobb? A gond szerintem nem ez, hanem az, hogy az emberek többsége, így a nők többsége is kizárólag rövid távon gondolkodik. Az kell, aki most "alfa" , most van jó kocsija, most izmos, jóképű stb... Te a fiatal nők viselkedését látod, én viszont már ennek a rossz szempontok alapján született, nulla előrelátás nélkül hozott döntések eredményét is. A korosztályom tele van boldogtalan nőkkel. Van, aki hozzáment a bulikirály menőcsávóhoz, aki közel az ötvenhez is ugyanolyan partyarc... Van, akinek egyszerűen senki nem volt elég jó, most negyven évesen meg kétségbeesetten olyan fickókkal randizgat, akiket korábban simán pattintott volna szó nélkül.
Az meg, hogy egy nőnek nem fontos a jó szex, meg az élvezet egyszerűen nem igaz. Az történik inkább, hogy ezt az intim dolgot is lesilányítják, felszínessé teszik, addig alacsonyítják, hogy már élvezhetetlenné válik az egész. És persze téged néznek hülyének, azt gondolják veled van a probléma, ha nem élezel egy gyors pippantást valami mocskos budiban... Ezért inkább azt hazudják, élvezik, nehogy kilógjanak a sorból. Aki egyszer valaha megtapasztalja, milyen az igazán jó szex, egy odaadó, figyelmes partnerrel az nem adja alább (csak ha valami ostoba).
Esetleg színésznők vagy ismert emberek közül tudsz felhozni olyan nőt, aki átlagos? Kíváncsi vagyok, hogy nálad/nálatok ez mit jelent.
A szüzesség érdekes kérdés. Mert ugye lehet tágan és szűken értelmezni. Attól, hogy valakibe nem hatoltak be, még simán leszophatta a fél várost, lehet jellemtelen. Egyik nagyon bölcs férfi ismerősöm szerint nem elsőnek, másodiknak lenni büszkeség egy nőnél, hanem utolsónak. Ezáltal őt nem érdekli ki volt, mi volt őelötte.
A férfiak is csak addig szeretnék az őszinteséget, amíg meg nem kapják. Hidd el, a legtöbben borzalmasan kifordulnak magukból, mikor visszautasítják őket és meg is mondják mi a gond velük. Bárhogy próbál egy nő korrekt és kedves lenni. Ez tapasztalat.
Amit a test alakítására írsz az a nőkre kb. a húszas éveikben igaz. Harminc után viszont döbbenetes, hogy mennyire felerősödnek az ember gyengeségei, amivel anno könnyedén megküzdött. A helyzetet tovább nehezíti, hogy ebben a korban már szülnek a nők és rohadt könnyű beszorulni a munka-gyerek-háztartás háromszögbe, hanyagolva a normális étkezést és a sportot. Ez nem jó, résen kell lenni, de nem egyszerű.

MsIreneAdler 2020.10.15. 09:36:49

@lucius01: itt nincsenek szemben álló oldalak. Mindkét "oldal" megtörténik egyszerre, csak más-más szemszögből nézve és más tapasztalatok által elmesélve. Én nem akarok meggyőzni senkit, semmiről, csak leírom, hogy én hogyan látom a dolgokat.

lucius01 2020.10.15. 09:50:23

@MsIreneAdler: "Egyik nagyon bölcs férfi ismerősöm szerint nem elsőnek, másodiknak lenni büszkeség egy nőnél, hanem utolsónak. Ezáltal őt nem érdekli ki volt, mi volt őelötte."

Ez ostobaságra és nem bölcsességre vall. Nem érdekli, hogy kik, hogyan, hányszor kullantották tele a wc-t, ha ő az utolsó? Aki így vélekedik, az saját magával (a rá ható következményekkel) sem törődik. Ez minden csak nem bölcsesség. Ez az ostobaság, és a szellemi sötétség egy igen mély gödrére utal.

lucius01 2020.10.15. 10:31:07

@MsIreneAdler: ": itt nincsenek szemben álló oldalak."

Vannak "oldalak" de nem kellene szemben állniuk.

MsIreneAdler 2020.10.15. 10:41:37

@lucius01: azért érdekes ostobasággal és szellemi sötétséggel vádolni valakit a véleményéért egy olyan hasonlatban, ahol a nő a wc, amibe szarni kell :)...
Nyilván van olyan partnerszám, ami már neki is sok(k) lenne, de őszintén szólva az, ha egy nőnek volt pár kalandja, kapcsolata, amiből nem lelkileg megnyomorodva jött ki, nem oszt nem szoroz. Régen azért volt fontos a szüzesség, hogy a férfi minél biztosabb legyen abban, hogy a nő az ő utódját szüli meg. Manapság már máshogy mennek azért a dolgok. Egyrészt a férfi elsődleges célja nem a gyereknemzés a szexszel, de szólj ha tévedek. Másrészt, mint már említettem a szüzesség nem garancia a nő fizikai és szellemi "minőségére". Persze lehet ez vágy, meg szempont, én megértem. Valaki mondjuk a szép lábfejért van oda pl.

lucius01 2020.10.15. 10:56:17

@MsIreneAdler: "egy olyan hasonlatban"

Bocsi a hasonlatért, de manapság (nem feltétlenül pl. te) sok olyan ember van, aki csak az igen erős hasonlatokból (vagy azokból sem) ért, azért alkalmaztam ilyet.

Genetikailag bizonyított, hogy a nők a központi idegrendszerükben hordozzák azon férfiak lenyomatát, akikkel szexuális kapcsolatot létesítettek. Ebből a szempontból nem mindegy hányan voltak az adott fickó előtt.

Ismét 1 hasonlat, és előre is bocsi: az autó vásárlásnál sem mindegy, hogy mennyi tulajdonosa volt előtte a járműnek, mire, hogyan, hányszor használták. A párkapcsolatnál ez hatványozottabban fontos, mert nem tudhatod, mit ragaszthat rád. Igaz fordítva is így van. A "használtság" mindenképpen hátrány, olyan tényező, amely mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

Vannak olyan betegségek, amik évekkel később okoznak tüneteket. Nem jó duma az, hogy "semmi közöd a múltamhoz". A kapcs esetén a másik teljes lényével kerülünk kapcsolatba, nemcsak a jelenével, és talán a jövőjével, hanem a múltjával (annak hatásával) is kérlelhetetlenül. Ezért nem mindegy, kinek milyen volt az előélete. Nincs hozzá közöm, ha barátok vagyunk, de ha társak, akkor kegyetlenül közöm van hozzá, hiszen érint és hatással van rám. Persze fordítva is igaz, így tisztességes.

Hemi12 2020.10.15. 21:20:38

@MsIreneAdler:
Nem hiszem, hogy szeretnék a jó szexet, mert ha így lenne, akkor tennének érte.
Én szeretem a küzdősportot és az autóversenyzést, ezért jóformán minden nap edzek ezekre.
Namost a nők kezdeményezni nemm képesek, nemhogy nem edzenek, vagy fektetnek bele energiát.
Ha ilyen az, amikor valamit szeretnek, akkor milyen az, amikor valamit leszarnak?

Én figyelmes partner vagyok, és ez nem számít semennyit.

Én értem, hogy később beszopták a magas igényeik miatt, de most ezért sajnáljam őket?
Megvolt a lehetőségük, nekem nem.

Átlagos?
Most ezt nem értem, hogy jön ide az ismert nők között az átlagos...
De amúgy persze, tele van velük a magyar szórakoztatóipar.
Mármint kinézetre átlagossal.
Sajnos a neveiket nem tudom, ebben nem vgyok jó, de... Simon Panna, Eszenyi Enikő, Padödö... és ezek még talán átlagon aluliak is.

Ez nem bölcsesség, hanem faszság.
A szüzesség az, hogy még nem volt férfival sehogy.
Ez nem relatív, hogy véletlenül bekerült a szájába egy fasz, és az akkor számít-e... :D
Utolsók a béna, lúzer béták szoktak lenni.
Kb. olyan ez, mintha azt mondanád, hogy egy autó utolsó tulajának a legjobb.
Nem...
Persze, ha te vagy az elős és az utolsó is, az jó, de máskülönben szar.
Kb. mint utolsóként látni a Trónok Harcát, amikor már senkit sem érdekel, mert mindenki élvezkedett rajta már eleget.

Engem visszautasítottak egyszer amiatt, mert száraz volt a kezem.
Legalábbis ő ezt mondta.
Ha emiatt nem besztam szét a fejét baltával, akkor hidd el, elviselem.
Amúgy nyilván nem jó érzés, de ennyivel tartozol, hamár nekünk kell kezdeményeznünk.
De felőlem lehet fordítva is, hogy ti kezdeményeztek, nekünk pedig ilyen szürnyű nehéz lesz, mert nem fogjuk tudni, hogy hogyan küldjünk el titeket a picsába. :D
Komolyan, csak próbáljuk ki!

Inkább akkor nem is korrekt és kedves, hanem szándékosan kibaszik a másikkal, attól biztos kevésbé lesz dühös, mert ez pontosan így működik, ugye? :D

Szerinted fizikai munka mellett, szar ízületekkel könnyű edzeni.
Azért nem kell belehalni.
Vagy oké, akkor ne csinálják, de ne is várják el, hogy vonzódjanak hozzájuk.
Amúgy ha életük első 20 évét nem picsáskodással, mekizéssel és sminkeléssel töltik, akkor talán nem baszódik el a szervezetük 30 éves korukra.
A nők teljesen szétbasszák a testüket a hedonizmusukkal és a folyamatos zabálás/koplalás váltogatásával.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.16. 20:18:35

@MsIreneAdler: „Esetleg színésznők vagy ismert emberek közül tudsz felhozni olyan nőt, aki átlagos? ”

Jennifer Aniston totál átlagos. A sok proli mégis isteníti, mert ezt teszi a bulvármédia is. Pedig ha egy Tesco-pénztáros lenne, akkor le se szarnák a legtöbben.

„Egyik nagyon bölcs férfi ismerősöm szerint nem elsőnek, másodiknak lenni büszkeség egy nőnél, hanem utolsónak.”

Ez a nagyon bölcs ismerősöd valójában egy húgyagyú mangina. Csak nem a VT volt az? :)
Amúgy keveri a szezont a faszommal, mivel ez inkább egy nőnek büszkeség, vagyis ha utolsó egy alfánál.

lucius01 2020.10.17. 07:43:50

@The Cortez: "Jennifer Aniston totál átlagos."

Baromira nem az. Ennyi erővel Palvin Barbi is az....

"...inkább egy nőnek büszkeség, vagyis ha utolsó egy alfánál."

Ez viszont igaz.

Hemi12 2020.10.17. 16:41:44

@lucius01:
Barbi nem olyan nagy cucc szerintem.
Bőven túl van értékelve.
Nézd meg a testét például, kb. 2 év alatt bármelyik nőnek lehet olyan teste, nem is kell érte sokat szenvedni.

Hemi12 2020.10.17. 16:42:24

@The Cortez:
"mivel ez inkább egy nőnek büszkeség, vagyis ha utolsó egy alfánál. "
Ez tökéletesen igaz.

lucius01 2020.10.17. 17:06:10

@Hemi12: "Barbi nem olyan nagy cucc szerintem."

Azért bőven jobb az átlagnál.

MsIreneAdler 2020.10.17. 20:29:03

@lucius01: nem véletlenül kérdeztem. Jennifer Aniston az átlag, Palvinbarbi meg nem nagy cucc.. :). Most erre mit mondjak? Szerinted sincsenek igények?

MsIreneAdler 2020.10.17. 20:39:34

@The Cortez: VT-vel nem találkoztam, nem a barátom, ha hiszed, ha nem, néha szoktam hús vér emberekkel, a való világban beszélni.
Anistont nézd meg a We're the Millersben ;) (bár úgy vettem észre filmek terén nem egyezik az izlésünk, ez tetszeni fog)

Hemi12 2020.10.17. 22:33:50

@MsIreneAdler:
Palvin Barbi nem nagy cucc, mert én is képes vagyok arra, amire ő.
És számomra nem vonzó, hanem undorító.
Most te vagy az, aki kizárólag a külsőt nézed.
Nem szűz, nem fiatal, és nem dolgozott meg a sikerért, és mindenki más láthatja a testét, nem csak én, tehát számomra nem vonzó.
Egy lényegesen kevésbé szép csajt sokkal jobban tudnék értékelni, aki rendelkezik a felsorolt paraméterek valamelyikével.
Ezen felül nem is ismerem, tehát hogy tudnám ennél részletesebben megítélni?
Szakmailag pedig igen, az a véleményem, hogy nem nagy cucc.
Az átlagnál valóban jobb külseje van, de az átlag az, ami szar.
Leírtam, hogy mi kéne ahhoz, hogy minden nőnek ilyen külseje legyen.
Nem nagy was ist das, csak lusták vagytok.

Hemi12 2020.10.17. 22:35:26

@lucius01:
Az átlagnál valóban jobb.
Legalábbis külsőre.

lucius01 2020.10.18. 07:40:12

@MsIreneAdler: "nem véletlenül kérdeztem. Jennifer Aniston az átlag, Palvinbarbi meg nem nagy cucc.. :). Most erre mit mondjak? Szerinted sincsenek igények?"

Én elismerem a valóságot. Akkor is, ha az (számomra) nem jó. Aniston jó nő. Az átlagnál jobb, de ez önmagában (rám nézve) semmit nem jelent, max annyit, hogy elismerem. Nem kell ebbe többét és/vagy mást belelátni.

lucius01 2020.10.18. 08:06:42

@Hemi12: "Az átlagnál valóban jobb külseje van, de az átlag az, ami szar."

Ezt légyszi, fejtsd ki bővebben.

Hemi12 2020.10.18. 12:30:01

@lucius01:
Az átlag nők kibaszott rondák, mert egészségtelenül étkeznek, esztelenül fogyóznak és nem edzenek rendesen.
Ellenben a férfiakkal, akik legalább edzeni lejárnak általában.
Palvin Barbi teste elérhető minimális energiabefektetéssel, már amennyiben egy nő nem baszta szét a szervezetét az egészségtelen életmódjával.
Akkor nyilván nehezebb, de ha mindenki már kamaszorától heti 2x1-2 órát rászánna, hogy sportoljon, abban az esetben mindenki így, vagy jobban nézne ki.
A 21. században ez nincs meg, de a régebbi korokban bőven mozogtak ennyit.
Nézz meg egy 14-16 éves csajt, a nagy részük vékony és szexi, mindennemű energiabefektetés nélkül.
Aztán elrondulnak, mert nem képesek energiát fektetni abba, hogy megtratsák ezt a szépséget.
Tehát nyugodtan lehet ezt minimális alapnak tekinteni, ahogy ennyi időt heti szinten művelődéssel is tölt az ember jobb esetben, mert az is alap kéne legyen.
Szóval Barbiban az arcán túl - ami meg javarészt genetika - semmi rendkívüli nincs.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.18. 15:57:36

@lucius01: „Baromira nem az”

Baromira az, de azt aláírom, hogy fekete hajjal jól nézett ki a Förtelmes főnökökben.

„Ennyi erővel Palvin Barbi is az”

Palvin Barbi erősen túlértékelt. Nem véletlenül ő jutott az eszedbe.

„Ez viszont igaz. ”

Igen, Irénke szereti kifordítani a dolgokat :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.18. 16:08:49

@MsIreneAdler: „ VT-vel nem találkoztam, nem a barátom,”

Ezt örömmel hallom.

„ ha hiszed, ha nem, néha szoktam hús vér emberekkel, a való világban beszélni. ”

Gondoltam. Ez jó, de sajnos hülyékkel is beszélsz, és ami a még nagyobb baj, bölcsnek nevezed őket.

„Anistont nézd meg a We're the Millersben”

Mi van vele? Egyedül a Förtelmes főnökökben nézett ki jól, fekete hajjal.

@Hemi12: „Szóval Barbiban az arcán túl - ami meg javarészt genetika - semmi rendkívüli nincs.”

Pont, hogy az arcát kéne lecserélni. Maximum E.T. nőjének tudnám elképzelni.

MsIreneAdler 2020.10.19. 20:46:35

@Hemi12: nem tudom, azért remélem nem zavarnád ki az ágyadból... ;). Mármint a Palvint.

@lucius01: én nem láttam bele semmit. Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmedet, hogy egy generációval arrébb azért már mások az igények.

MsIreneAdler 2020.10.19. 20:53:47

@The Cortez: ja hát mindenkivel szóba állok...ez van :)
Fekete hajjal borzalmas volt Aniston. Mintha egy fura bukósisak lett volna a fején.
Szóval neked sem jön be Palvint.
Ja én pont a minap gondoltam Henry Cavillről, hogy túl izmos meg amúgy is kopaszodik.. :D

Hemi12 2020.10.19. 22:31:45

@MsIreneAdler:
De kizavarnám.
Te nem tudod elképzelni, hogy mennyivel jobban vonzódok egy bármilyen ronda, de sokkal fiatalabb és/vagy szűz csajhoz.
Pontosabban hogy mennyire hidegen hagy valaki, akit már millióan megkúrtak, ha máshogy nem, akkor képzeletben.
Kb. mintha tőled kérdeznék meg, hogy "ugye azért nem zavarnád ki az ágyadból a Palvint?"
Felőlem lehet bármilyen szép (állítólag), ha nem áll rá fel.
Amúgy is egy beképzelt picsának tűnik, aki úgysem vonzódna hozzám, tehát csak egy újabb kibaszottul kínos élménnyel lennék gazdagabb.

Hemi12 2020.10.19. 22:40:00

@MsIreneAdler:
Annyira elkeserítőnek tartom, hogy ennyire ismeritek a színészeket... :D
Nekem még soha eszembe nem jutott különben, hogy bárkinek a hajszínéről bármi eszembe jutott volna.
Kivéve azt, hogy utálom a festett hajat (meg festett bármit).
Amúgy a "túl izmos" kb. azt jelenti, hogy "túl sokat" dologzott azért, hogy sikeres legyen.
Értem, hogy próbálsz görbe tükröt tartani, de nem vágod még mindig, hogy miért fikázzuk Barbit.
Ahhoz, hogy valaki a legjobb leygen valamiben illik beleölni a szükséges energiát.
Nála ezt nem nagyon látom.
Egy random fitneszverseny megyei fordulójának középmezőnyében jobb testek vannak, mint az övé.
Nekem pofám leszakadna a helyében.
Az a baj, hogy nem ismerek hírességeket, így nem tudok más tehetségtelen és lusta embert mondani, akit mégis tolnak mindenhol.
Mészáros Lőrinc talán... de valamit azért ő is tud azon túl, hogy megszületett...

lucius01 2020.10.20. 07:38:35

@Hemi12: "Mészáros Lőrinc talán... de valamit azért ő is tud azon túl, hogy megszületett..."

O1G samesza. Ennyi.

MsIreneAdler 2020.10.20. 07:56:16

@Hemi12: de értem. Barbi eléggé elcsépelt. Meg aztán 0-24-ben annyi a dolga, hogy "legyen". Nyilatkozni nem láttam még, szóval az értemi képességeiről nem tudok semmit, vagy hogy az élet más területein még miben jeleskedik. Az is lehet, hogy baromi unalmas.
Amúgy az tök jó hozzáállás, hogy nem csorgatod olyanra a nyálad, akinél nulla az esélyed. Ezt sosem értettem, hogy tud valaki szerelmes lenni egy színészbe, vagy valakibe, aki le se tojja a fejét. Nekem az ilyen plátói jellegű szerelem kimaradt az életemből.
Ha hiszed ha nem, tud valaki túl izmos lenni, legalább is az én izlésemnek. Ez nem az a dolog, ami minél nagyobb, annál jobb... Valamint a felpumpált test nem mindig a munkát mutatja, hanem a bevitt szteroidok mennyiségét.
Szeretek filmet nézni, és egy olyan színész nevét megjegyzem, aki Sherlock Holmest és Supermant is alakította. Ez nem tudom miért elkeserítő neked.

Hemi12 2020.10.20. 21:21:34

@lucius01:
Igen, de azért gondolom nem véletlenül haverkodtak össze.
Sokan szeretnének Orbán cimborái lenni, neki valamiért ez sikerült is.

Hemi12 2020.10.20. 21:34:20

@MsIreneAdler:
Biztos azért valamit tesz ő, de szerintem nem többet, mint akár én.
Ha mégis, akkor viszontvalamit nagyon rosszul csinál.
Nem azért nem vonzó számomra, mert 0 nála az esélyem.
Sajnos van olyan csaj, akire csorgatom a nyálam, és nincs rá esélyem, bár szerintem ő minden szempontból jobb, mint ez a Barbi.
Nyilván, de a túl izmos nem nagy probléma. :D
Mármint kevesebbet koxol, és máris kisebb. :p
Izmot növeszteni vagy fogyni azért nehezebb, mint izmot veszíteni.
Biztos szteroid is van a dologban, de az sem olyan egyszerű.
Egyfelől együtt kell élni a kockázattal, másrészt jól kell csinálni.
Ha csak koxolsz agyba-főbe, attól nem izmos leszel, hanem halott. :D
De amúgy igen, nyilván sokat gyorsít a dolgon.
Vicceltem. :D
Én nem jegyzek meg színészeket, nagyon nagyon kevés kivétellel.
De lehet bennem van a hiba. :)

lucius01 2020.10.21. 07:44:35

@Hemi12: "Sokan szeretnének Orbán cimborái lenni, neki valamiért ez sikerült is."

Nem "sikerült" neki, hanem O1G-nek kellett 1 balek, akire rábízza a tőlünk lopott közpénzt, így tudja mondani, hogy ő "szegény" ember.

Hemi12 2020.10.21. 10:52:27

@lucius01:
Azért biztos van valami oka, hogy pont őt választotta.
Bár szerintem mellékes kérdés.
Meg ha ez volt a terve, akkor elég szarul csinálta, mert többen vannak Lölőn felháborodva, mint mondjuk Gyurcsány vagyonán voltak.

MsIreneAdler 2020.10.21. 15:08:07

@Hemi12: azért meglepődtem, hogy Barbi 27 éves, sokkal fiatalabbnak gondoltam, bár rég láttam róla képet.
Tőlem ez a gyúrás dolog távol áll, mondjuk nem is forgok ilyen közegben, régóta olyan terembe járok, ahol csak nők vannak, még férfi öltöző sincs :). Tudom diszkrimináció meg minden, de én nagyon szeretem. Össze sem lehet hasonlítani az állapotokat a koedukált termekkel. De egyébként sem vonzottak sosem az ilyen kokszolók, nekem bejön, ha egy férfi természetes, nincs kockahasa, meg akkora karja, mint egy gorillának.
Nincs veled baj, ha nem hoznak lázba a filmek, hát nem :). Mondjuk én inkább sorozatpárti vagyok.

Hemi12 2020.10.21. 20:18:31

@MsIreneAdler:
Én nem gondoltam semmit, szerintem... talán reális, hogy 27 éves, de nem nagyon tudom, hogy milyen egy 27 éves nő. :D
Férfiakról általában meg tudom mondani pusztán a testükről, hogy hány évesek, mert annyit foglalkoztam sporttal.
Szakmai ártalom... :p
Terembe én sem nagyon járok.
Rágebben jártam, de nem nagyon szeretem.
Lázba hoznak néha a filmek, de nem jegyzem meg a szereplők valódi neveit.
Meg ja, én is inkább sorozatos vagyok.
Nyilván van pár kivétel, de csak a nagyon híresek, vagy akiket nagyon szeretek, és nagyon sok filmben láttam őket.
Pl.: Rovan Atkinson, Stephen Amell, Charlie Chaplin, Reviczky Gábor... ilyenek...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.22. 22:37:05

@MsIreneAdler: Mitől olyan nagy szám a Palvin? Azért nyáladzik rá a sok proli, mert tolja a média. Ha nem vele lenne tele a Fókusz, akkor le sem szarnák a fejét.

„Ja én pont a minap gondoltam Henry Cavillről, hogy túl izmos meg amúgy is kopaszodik.. ”

Ő jó palinak számít. Legalább végre nem Brad Pittet írtad. Mióta kopaszodik? Vagy ez is csak poén? :D

MsIreneAdler 2020.10.23. 23:14:09

@Hemi12: ja azért már nálam is le kell tenni valamit az asztalra, hogy nevet jegyezzek meg. De ahogy öregszem, egyre jobban megy :). Mondjuk a sorozatokkal az a baj, hogy ha jók, nem bírom megállni, hogy le ne daráljam egyben. Múltkor fél hatig nyomtam, szép kis nap volt utána :D
A terem csak azért jó, mert nem kötött, rugalmasan tud járni az ember, ha van ideje, én sem rajongok feltétlenül érte.

MsIreneAdler 2020.10.23. 23:20:35

@The Cortez: én nő vagyok, én nem izgulok rá. Szóval ha ti azt mondjátok nem is nagy szám, azt el kell fogadnom.
Na igen, Henry Cavill jóféle fickó. Valóban kopaszodik, de még ez is jól áll neki. Akit még csípek, az Chris Pratt. Benne tetszik, hogy honnan indult, bár nekem már akkor is tetszett, mikor még nem volt kigyúrva.

Hemi12 2020.10.24. 15:17:51

@MsIreneAdler:
Én nem szeretek csoportban edzeni, csak taekwondozni járok úgy, meg lovagolni.
Amúgy otthon vagy street workout parkban edzek.

Lorrh 2020.10.28. 10:39:04

@Hemi12: mert mondjuk a kettejük vagyona között 100* vagy inkább 1000* szorzó van.

Hemi12 2020.10.28. 11:28:19

@Lorrh:
Kiknek a vagyona között?
Már nem emlékszem miket írtam, és mire reagálhattad ezt.

Lorrh 2020.10.28. 17:19:22

@Hemi12: "mert többen vannak Lölőn felháborodva, mint mondjuk Gyurcsány vagyonán voltak. "

lucius01 2020.10.28. 18:35:24

@Lorrh: Gyurcsány már a politikai karrierje előtt is milliárdos volt.

Lorrh 2020.10.29. 07:03:54

@lucius01: ez semmit nem jelent. Olajszőkítés, privatizációs lopás, maffia kapcsolatok, szép kis társaság volt akkoriban is. Gyurcsótány sem az emberiségért tett hasznos munkálkodása miatt lett gazdag ugyebár.

Reactor 2020.10.29. 16:59:54

Szerintem ez a puncimegvonásos idomítási eszköz is része annak, hogy megjelentek és rohamosan terjednek a robotnők. Hallani véltem Spanyolországban egy robotbordélyról, aminek elvileg a havi bevétele nagyobb, mint egy hús-vér hivatásos éves bevétele. Még ha van is ebben némi túlzás, ez akkor is figyelemreméltó.
A férfi általában a könnyebb ellenállás felé megy. Ha nem kap szexet a párjától, hát megtalálja azt máshol. Ráadásul robottal mégcsak nem is nevezhető megcsalásnak a dolog, elvégre egy bonyolultabb kenyérpiritóról beszélünk, nem egy érző lényről.

Hemi12 2020.10.31. 22:51:10

@Reactor:
Meg a meleg is ezért egyre több.
Mármint nyilván egy heteroból nem nagyon lesz ezért meleg, de aki biszex - és valószínűleg sokan vannak ilyenek - az nem fog egy nővel kapcsolatot kialakítani, mert egyszerűen nem éri meg.
Amennyire én hallottam a melegeknél ha valaki szexelni akar, az egyből megteheti, nem kell irreális elvárásoknak megfelelni, meg felesleges köröket futni, ráadásul lehet, hogy a semmiért.
Szerintem is elég valószínű, hogy a jövőben a legtöbb férfi vagy meleg lesz, vagy robotokkal fog szexelni.

Hemi12 2020.10.31. 22:54:57

@lucius01: @Reactor: Lehet, hogy avagyonuk között van különbség, de a vagyon és a lopás mértéke másodlagos.
Eleve hülyeség a lopásai alapján megítélni egy politikus.
Vannak ennél fontosabb dolgok is.
Az ellopott pénz azért nem vész el teljesen, helyrehozhatatlan kárt nem lehet tenni ilyen módon, vagy csak nagyon nehezen.
Ellenben vannak döntések, amiket nem lehet utólag helyrehozni, ilyen a privatizáció, migránskérdés, EU, és sok más társadalmi, gazdasági és külpolitikai kérdés.
Ezek sokkal lényegesebb kérdések.

lucius01 2020.11.01. 08:00:34

@Hemi12: "Eleve hülyeség a lopásai alapján megítélni egy politikus. Vannak ennél fontosabb dolgok is. "

Ezzel egyáltalán nem értek egyet.

1 - A lopás erkölcstelen, aki ilyet tesz, a többieket károsítja meg, és megbízhatatlan. Kecskére káposztát.

2 - Azért nincsenek ennél fontosabb dolgok, mert emberi életekről van szó. Az ellopott milliárdok HIÁNYOZNAK az államkasszából, a közösből, s mindenki szív a tolvajon kívül. Az elkastázott della miatt nincs pénz kórház felújításokra, orvos technikai eszközök beszerzésére, és egyáltalán bármiféle fejlesztésre. Rohad el a társadalom. Az egész. Nem csak 1-1 szegmens, hanem az egész. Ez neked bagatell? Emberek halnak meg ezek miatt. (nem megfelelő ellátás, kilátástalanság miatt szuiciditás stb...) Ez nem annyira fontos?

Hemi12 2020.11.01. 13:03:42

@lucius01:
Egyfelől az ország eléggé dinamikusan fejlődik, persze ennek pontos mértékét nehéz észrevenni, hiszen a Fidesz fölé, az ellenzék pedig aláhazudja a szintjét.
Másfelől pedig bőven lenne pénz kórházakra, ha arra fordítanák például stadionok helyett.
Megint az a probléma, hogy rosszul költik el, nem az, hogy ellopják.
Meg az is, hogy az embereknek egyszerűen nem érdemes jó dolgokat adni, én egyre inkább ezt gondolom.
A kórházakból a cigók még a tükröt si ellopják, nemhogy a szappant.
Nem vigyáznak a közösre az emberek sajnos, és az ellátást is indokolatlanul veszi igánybe a sok figyelemhiányos, paranoiás, hipochonder vénasszony.
Nyilván hiányoznak azok a milliárdok, de azért az nem akkora pénz.
Tízmillió ember él ebben az országban.
Ha el is lopsz 1 milliárdot, az is csak 100Ft fejenként.
Annyit egyszerűen nem lehet lopni, hogy számottevő kárt okozz a gazdaságnak - vagy legalábbis nagyon nehéz - ellenben a rossz döntéseknél sokkal több forog kockán.
És Mészárostól például akár már holnap visszavehetnénk a pénzét, míg az EU-ból kilépés, vagy a privatizált földek visszaszerzése már nem ilyen egyszerű.
Hogyne lenne fontos.
Viszont ez megint a rosszul elköltött pénz, és a rossz stratégia.
Például az öngyilkosságra nem kéne sokat költeni, egyszerűen szarnak rá nagyívben.
Nem pénz nincs, hanem akarat nincs.
Aminek amúgy jó oka van, mert aki boldogtalan, az jobb fogyasztó.
Nyilván a meghalás nem céljuk, de a depresszió remek iparág.
Arról nem is beszélve, hogy a magas öngyilksság a férfiak hátrányos megkülönböztetése miatt is történik, ami meg tényleg nem kerülne pénzbe, hogy megszűnjön.
Szóval pénz mindenre van, amire hajlandók költeni.

lucius01 2020.11.01. 15:23:34

@Hemi12: Szóval fittyet hánysz rá, hogy ez a köztörvényes bűnbanda, ami ma hatalmon van, a TE PÉNZEDBŐL is helikopterezget, utazgat, nyaralgat.

Hemi12 2020.11.02. 00:01:09

@lucius01:
Nem, csak szerintem vannak ennél nagyobb problémák.
Ha jönne valaki, aki kétszer ennyit lop, de javít az egészségügyön, a férfiak helyzetén, az utak állapotán és próbál függetlenedni az EU-tól, akkor őt én sokkal inkább választanám.
Ha mindenképpen választani kell, márpedig kell, mert a demokrácia ilyen.
Persze a legjobb az lenne, ha nem kéne választani, de alapvetően mindenki lop tapasztalataim szerint.
Szerintem nincs ember, aki ne próbált volna ügyeskedni.
Ez erkölcstelen, és dühít is, de belegondolok.... és a helyükben valószínűleg ugyanezt tenném.
Régebben másképp gondoltam, de mostanában kezdek rájönni, hogy az emberek annyira ostobák, hogy nem is érdemlik meg a pénzt.
Sok nyuggert ismerek, aki 150k feletti nyugdíjat kap, és elbasszák az egészet, nagyrészt arra, hogy másokkal kibasszanak.
Akkor inkább legyen az enyém, én tudnám mire költeni.
Valószínűleg ők is így gondolkodnak.

lucius01 2020.11.02. 07:24:36

@Hemi12: "Ha jönne valaki, aki kétszer ennyit lop, de javít az egészségügyön"

Akkor feleannyit sem fog tenni. Matematika.

Hemi12 2020.11.02. 11:44:46

@lucius01:
A kettő között nincs összefüggés, vagy legalábbis nem feltétlenül.
Ha egy szerelőről tudnám, hogy irreálisan magas áron dolgozik, de rendesenmegcsinálja az autómat inkább hagynám, hogy lenyúljon pénzzel, mint hogy olyanhoz vigyem, aki nem csinálja meg rendesen, de nem is kér érte sok pénzt.
Számomra amúgy sem nagyobb lopás ez, mint például egy multinak dolgozni.
Számomra aki egy bank vagy telekommunikációs cég alkalmazottja, az ugyanúgy részt vesz az emberek megnyomorításában, mint egy politikus, aki lop.
Nem mondom, hogy lopni jó, de az emberek nagyon nagy százaléka ennél rosszabb dolgokat tesz.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.11.02. 22:52:16

@MsIreneAdler: „Ő jó palinak számít”

Ez amúgy kérdés akart lenni, csak a ? lemaradt :D

Chris Pratt halál szimpatikus és vicces is .

MsIreneAdler 2020.11.03. 09:44:33

@The Cortez: jah, azt hittem bőszen egyetértettél :)
Chris Pratt tipikus példája a szintnövelésnek. Az Office-ban még csak egy kedvesarcú srác, majd kemény munkával "A" kategóriás akciófilm színész lett, sőt Marvel szuperhős. Nyilván volt, akinek úgy is tetszett (pl. én), de így izmosan több lehetősége van, ez tény. Ha csak megnézed a régi és az új feleségét, az is sokat elárul :D
süti beállítások módosítása