Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Antifeminista vélemény és életmód blog

Hemi nézőpont

Hemi nézőpont

Hétköznapi ribancok 1. rész

Amiért a pasik nem szeretik a "tapasztalt" nőket 1. rész

2019. május 08. - Hemi12

Jelen cikkemben azt a problémát fogom körüljárni, hogy miért nem szeretik a férfiak a (ribancokat) pardon, a „tapasztalt nőket”.
Mert ugye – főként a nőkben és a manginákban – él a tévképzet, miszerint „nincs baj azzal, ha egy nő sokat dugott, nem kopik el a puncija”.
Nos igen, ezt tényleg hallottam már többször nőtől is.
Viszont a probléma az, hogy a férfiak nagy része nem „pinát”, hanem nőt szeretne.
Számtalan ok állhat – csak állhat, mert ezek közül van olyan férfi, akire egyik sem igaz, az összes pedig szinte senkire - a férfiak ribancundora mögött.
Így elsőre hatot mutatok be, de lesz még a későbbiekben folytatás, viszont ez már így is baromi hosszúra sikerült.
Tehát:

1. A másik faszától való undor.

Hát igen, erre jön legtöbbször a válasz, hogy: „de nyilván fürdött azóta”.
Ez legtöbbször persze valóban igaz.
Kivétel az, aki szó szerint faszról faszra ugrál, de erről talán majd máskor.
Azonban ezek a hölgyek abba gondoljanak bele, hogy elmennek a kedvenc éttermükbe, ahol a tányérjukat, amiből majd enni fognak fogja valaki, és belemártogatja a WC-be.
Utána persze elmossa rendesen, tényleg tiszta lesz, semmi nem látszódik, vagy érződik rajta.
De ebből a tányérból tudna bárki jóízűen enni?
Nem hiszem.
Ez a példa nem saját, már nem emlékszem, hogy hol olvastam, de tökéletesen leírja a helyzetet.


2. A lényegből való kimaradás.

Az olyan férfiak, akik igénylik az érzelmeket és a kötődést egy kapcsolatban és a szexben - vagyis bizonyos értelemben béták, ahogy én is - nem szeretnének kimaradni valami olyan fontos dologból, mint az első szexuális élménye egy nőnek.
Ezt egy nő nehezen érti meg, hiszen – bár váltig állítják az ellenkezőjét – nekik nem számít, hogy hány partnere volt már egy férfinak, főleg, ha egyéjszakás kalandokról van szó.
Erről egyébként lesz egy különálló cikk, így most nem fejtem ki bővebben a dolgot.

Azonban egy férfi – legalábbis egy részük - szeretne minél több mindent együtt átélni azzal, akit szeret.
Mivel ez egy izgalmas kaland, és egy mély érzelmi kötődést képes kialakítani (jobb esetben).
Ha nem vele történik az első aktus úgy érzi, hogy kimaradt valamiből.
Hogy ezt mindenki megértse hozok két példát, ami talán érthetőbbé teszi a helyzetet.

a) Senki sem szeretne úgy játszani egy számítógépes játékkal, hogy valaki másnak a mentését folytatja és nem az elejétől kezdi.
Ahogy egy félig összerakott Lego-val, vagy puzzle-al sem szeretne senki annyira játszani.

b) Ez talán a jobban átérezhető:
Senki sem szeretné, ha mondjuk a gyerekének az életébe az 5. életévétől kapcsolódhatna csak be.
Ha nem láthatná először nevetni, járni, nem hallhatná az első szavát, nem vihetné először oviba, és még sorolhatnám.
Sok férfi ugyanilyen hiányt érez, ha nem ő lehet az, aki látja először meztelenül a hölgyet, érezheti ahogy elélvez, ahogy először bénázik, aztán lassan beletanul a dologba, táthatja úgy, ahogy soha senki más és akivel együtt fedezi fel az illető ezt a nagyszerű, új dolgot.
Ennek kétségkívül megvan a varázsa, nem értem, hogy egyesek ezt miért nem értik.

Persze sokan ezt nem igénylik, a nők pedig magukból indulnak ki, hiszen őket a férfiak elélvezése, bénázása és hasonló dolgai teljes mértékben hidegen hagyják.
De lehetne annyi tolerancia bennük, hogy legalább - ha bár nem értik meg - nem ítélik el ezt a vágyat.


3. Kizárólagosság

Senki sem szeret alapvetően osztozkodni.
Legalábbis teljesen idegen emberekkel biztosan nem.
A nők sem.
Vagy van olyan nő aki szereti azt, ha a pasijának szeretője van?
Jó, nyilván van ilyen, ahogy férfiban is van, akinek mindegy, hogy a nője hány másik kannal volt már.
De azért az abszolút többség nem ilyen.
Lényegében nincs számottevő különbség sok férfi számára aközött, hogy jelenleg van mással a párja/nője, vagy régebben volt.
A férfiak racionálisabb lények.
És racionálisan átgondolva mi különbség van aközött, hogy az illető hölgy szeretője térben, vagy időben helyezkedik-e el máshol?
Persze sokaknak van különbség a kettő között, de sokak számára viszont nincs.

Itt jegyezném meg, hogy érdekes azt monogámiának nevezni, amikor valaki kétévente cserélgeti a partnereit.
Itt is pusztán arról van szó, hogy időben vannak eltolódva a partnerek, és nem térben.
De ez nem monogámia, maximum „sorozat-monogámia”.
A monogámia az 1 partner/1 élet.
A többi nem az.

De visszatérve...
A férfiban joggal vetődik ilyenkor fel, hogy lehet, nem is ő az „igazi” csak épp a másik, akivel előzőleg volt a hölgyemény, mondjuk már nem elérhető a nő számára.
De ha tehetné, akkor visszamenne, csak hát nem teheti.
Ez nyilván a nőket is szokta zavarni, viszont nekik jóval könnyebb a helyzetük, hiszen ha ők ebben bizonytalanok, akkor nyugodtan kérhetnek megerősítést a párjuktól.
Magyarul hisztizhetnek.
Ezt elég sokáig képes elviselni a férfi.
Egy nő is, viszont az ő számára ha a férfi elbizonytalanodik a saját kiválóságában, az igen lelombozó.
Ezért a férfiak nem beszélhetnek erről, ez viszont feszültté teheti őket.
Az olyan férfi, aki feszült nem vonzó, tehát ugyanott tartunk.

Ha valakinek nem sziklaszilárd az egója, az ne menjen bele olyan kapcsolatba, ahol a nőnek már volt valakije.
Mert pokollá – és szexmentessé - teheti mindkettejük életét.


4. Verseny visszautasítása

Az előző ponthoz kapcsolódik, hogy egy férfi egy komoly kapcsolatban nem szeretne versenyezni a „volt pasikkal”.
Mondhatjuk, hogy "ez pöcsség", és hogy "ne engedje el magát egy férfi a kapcsolatban", vagy "tanulja meg kezelni ezt magában".

De a helyzet az, hogy a férfiak jelentős része azért van egy nővel, hogy mellette megpihenhessen és feltöltődjön.
A férfiak életük nagy részét versenyzéssel töltik.
Sport, munka, tanulás, csajozás...
Mind kőkemény verseny.
És ha nem az, akkor is annak fogják fel.
Mivel a férfiak lételeme a versenyzés.
Ez a dolguk: hogy a génállomány erősebb legyen.
Hogy eldöntsék: ki szaporodhat, ki élhet, és ki haljon meg.
Kegyetlenül hangzik.
Az is.

Ez egy ösztön, nem igen lehet rajta változtatni.
De ha valaki folyton azon aggódik, hogy hogyan teljesít, az vagy győz, vagy meghal.
És elég sok férfi meghal különböző stressz okozta szövődményekben, alkoholizmusban vagy öngyilkosságban.
Az egyetlen lehetőség, hogy keresni kell a versenyt, ahol jólesik, és kerülni, ahol nem.


5. Genetikai maradványok

Van egy elmélet, miszerint a nők tulajdonságokat visznek tovább minden partnerüktől és a gyermekeik valamilyen szinten rendelkezni fognak ezzekkel a tulajdonságokkal, függetlenül attól, hogy az illető férfitől estek-e teherbe.
Meredeken hangozhat, de ez tényleg komoly kutatások tárgyát képezi.
Ez méginkább megmagyarázná, hogy miért nem szeretik a férfiak, ha egy nőnek már sok partnere volt.
Hiszen így az ő génjeik nem lesznek olyan hangsúlyosak.

Ez persze csak teória, ám azt is bizonyították – már amennyire lehet hinni a kutatásoknak - hogy a péniszméret összefügg a terméketlenséggel.
Vagyis akinek kicsi a farka, az nagyobb eséllyel terméketlen.
Ez megmagyarázná, hogy miért szeretik a nők ösztönösen a nagy faszt.
Hasonló példa, hogy felfedezték: a gerincvelő és a szív is tárolhat bizonyos emlékeket, akár illatokat, és érzéseket is.
Tehát bár ez csak egy elmélet, egyáltalán nem biztos, hogy hülyeség.


6. Apaság

A régi időkben, amikor még nem volt apasági teszt, egy férfinak nagyon kellett vigyáznia, hogy nehogy „kakukktojás” kerüljön a családi fészekbe.
Senki sem szeretné más gyerekét nevelni, ráadásul ez rontotta a férfi génjeinek a továbbadási esélyét.
Kutatások bebizonyították, hogy minél kevesebb partnere volt valakinek, annál valószínűbb, hogy tartós kapcsolatban, megcsalás nélkül fogja leélni az életét.
Vagyis a szűz feleség nagyban csökkenti a kakukkfióka-veszélyt.
Ez ösztönös dolog, de ne feledjük: a technológiai fejlődést nem tudják azonos ütemben követni az ösztönök.
Vagyis bár már van apasági teszt, ezt az ösztönöknek senki sem „mondta el”.

A bejegyzés trackback címe:

https://heminezopont.blog.hu/api/trackback/id/tr8114815640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G. Nagy László 2019.05.24. 13:51:48

A huszas éveim elején, amikor viszonylag jó forgalmat bonyolítottam, szinte minden csaj, akivel dolgom volt, a bűvös HÁRMAS számot húzta elő a kalapból, ha a múltja került szóba. Afölött: büdös ribanc, az alatt: szende szűz. Csupán egy lány volt, aki be merte vallani a valós, tizenhármas csapatot. Nem éreztem gáznak, már csak azért sem, mert ezek után tuti volt, hogy éjfélig ez a szám 14-re emelkedik...

Hemi12 2019.05.24. 14:20:40

@G. Nagy László:

Igen, az kibaszott tiszteletreméltó egyébként, ha egy nő nem hazudik.
Főleg erről.
De ennek alapnak kéne lennie.
Én sem hazudok többet, minta mennyivel lefeküdtem valójában.
Ami egyetlen ember volt, szóval okom éppen lenne rá.
Persze tucatnyi csajjal smároltam, és a legtöbbet meg is dughattam volna.
Sőt, egy fel is ajánlotta, hogy ujjazzam meg. :D
De senki nem hinné el, hogy azért nem vagyok nővel, mert részben MGTOW vagyok.
Viszont el kéne jutni arra a szintre, hoyg az ember ne szégyelje önmagát.
Főleg, hogy a nőket ugyanúgy megdugják, függetlenül a számoktól.
Ráadásul ők hangoztatják állandóan, hogy milyen baromi fontos az őszinteség a kapcsolatokban.

Amúgy egyéjszakás kalandokra biztos jók az ilyen nagy számok.
De azért egy stabil párkapcsolatnál az ember kétszer is meg kell, hogy gondolja a dolgot.
És sajnos minden ilyen 14-es csajnál eljön a pillanat, amikor a faszkörhintáról menyasszonyi hintóra váltana...

G. Nagy László 2019.05.24. 16:00:24

@Hemi12: Szerntem ezek fiatal és naiv megközelítések. Két idegen ember találkozásakor semmi sem fontosabb, mint elvarázsolni a másikat. Ebbe bőven belefér az, hogy valamicskét kozmetikázunk a számokon.

Az MGTOW nem egy kőbevésett állapot. Inkább amolyan életszemlélet. Jómagam - két gyerekkel és 22 éve tartó stabil kapcsolattal is részben MGTOW vagyok. Olyan értelemben, biztosan hogy tényleg a magam útját járom, s egy nő kedvéért sem változtatok az életvitelemen és a morális igazságaimon. Olyan értelemben meg még véletlenül sem, hogy ezért ne dugnék meg olyat, akihez vonzódom.

És sajnos minden ilyen 14-es csajnál eljön a pillanat, amikor a faszkörhintáról menyasszonyi hintóra váltana... Miért sajnos? Ő is ki akarja maxolni az életét, ahogy Te is, meg én is. Legfeljebb nem lesz közötök egymáshoz.

Hemi12 2019.05.24. 16:52:11

@G. Nagy László:

Olvasd el a második részt is, és megérted, hogy miért.
Lényegében az a probléma, hogy olyankor már szinte biztos, hogy ő is "kozmetikázza" majd a számokat, amikor férjet akar fogni.
Vagyis átbassza azt, akivel összeházasodik.
Nem tudom, én nem tudnék olyan ember mellett élni, aki hazudozik nekem.
Ez egy kalandozásban ok, de még dolgozni sem szívesen dolgozik valaki együtt ilyen emberrel, nemhogy családja legyen vele.

Amikor valaki dugni akar, akkor nyilván hazudik, vagy inkább titkolózik.
De nekem az baromi lehangoló lenne, hogy egy kapcsolatban mondjuk hónapok vagy évek után tudok meg olyan "mellékes" információkat, mint például, hogy végigkúrta a fél várost az illető.
Ez azért is fontos, mert gondolj bele, hogy mit titkolhat még?
Én tudok olyan csajról, aki a nemibetegségét titkolja.
Gondolom érthető, hogy ez miért problémás...

Leírtam az okát, hogy sok férfinak miért fontosak a kis számok.
Nem mindenkinek, sőt, valószínűleg "kalandozni" jobb, egy olyan csajjal, aki már sok pasival volt.
De én nem kimondottan szeretek ilyenekbe belemenni.

inkább az a naív gondolat, hogy "nem lesz közötök egymáshoz".
Egy nő ugyanis baromira képes manipulálni.
Igazából ha valaki kicsit is szerelmes típus, akkor annak olyan a nőkkel való bárminemű kapcsolat, mint játszani a tűzzel.
Egy nő ugyanis egy ilyen férfit arra vesz rá, amire akar.
Vagyis ha ő azt akarja, hogy legyen közöd hozzá, akkor lesz is.
Kivéve, ha ultimate módon nagy az önuralmad.

Az életszemlélet talán inkább a redpill, a MGTOW már inkább életmód.
De ez végülis lényegtelen.
Én pont úgy vagyok MGTOW, hogy nem vagyok hajlandó feladni az elveimet a szexért.
Vagyis nem fogok csak azért hazudni, hogy egy nőnek vonzóbb legyek.

Szerintem az életet így nem lehet kimaxolni.
Azt csak a sorozatok hitetik el az emberekkel, hogy egy ribanc majd megállapodik egy sörhasú lúzer mellett, és onnantól mintafeleség, és jó anya lesz.
Ez csak durva válásokhoz, és ribanc anyukákhoz vezet, akiknek fontosabb a szoli, mint a saját gyereke.
Nagyon kevés kivétellel.

Olyan ez, mint egy leszokott drogossal családot alapítani.
Erősen nem ajánlott.
ha valaki egszer ezt az életmódot választotta, akkor jó eséllyel soha nem fog teljesen megszabadulni tőle.

lucius01 2020.03.07. 17:00:19

Vész, ha nem baj, én hívtam fel Hemi figyelmét a blogodra.

Hemi12 2020.03.07. 17:11:36

Köszi a dícséretet!
Tényleg meglehetősen jó lett, most újra elolvastam, és meglepődtem, hogy ilyet írtam.
Mert abszolút nem emlékeztem rá... :D
Ezeket gyakran munka közben vagy este írom, gyakran napokig változtatgatom, és kicsit gyakran félkómásan írogatok, szóval nem mindig tiszta, hogy mit is alkottam.
Pont mostanában jutottam ahhoz a részhez a blogodon, hogy szakítottál Eszterrel.
Vagy nem tudom már, hogy az előtte vagy utána volt, de írtad ezt, hogy nagyon zavart, hogy voltak előtted többen is.
Gondoltam is, hogy írni kéne erről, mert ez engem is nagyon zavart mindig, de akkor úgy néz ki, már leírtam, amit gondolok, csak elfelejtettem. :P

Ja, olvasom a blogodat, az elejétől kezdtem, még nem értem a végére.
A naplóbejegyzés - vagy hasonló - című résznél tartok.
Nagyon jó gondolataid vannak!
Mondjuk most így kapásból csak az jut eszembe, amikor a börtönfüggőséghez hasonlítod a késői szüzességelvesztést.
Az valami kibaszottul frappáns.
Én még nem nagyon gondoltam arra, hogy ennyire befolyásoló tényező ez.
Pedig nagyon is.
Vagyis lehet, hogy eszembe jutott, de így nem tudtam soha megfogalamazni.

Tényleg jó a blogod, féltem is, hogy abbahagyod, pedig irodalmilag is jó volt.
Szóval... olvasmányos... vagy hogy mondják.
Több embernek kéne minket olvasnia, mert vannak olyan gondolatok, amik egyszerűen kibaszottul fontosak lennének mindenki számára.
Már csak azért is, hogy lássák: ilyen is van, nem is kevés.
Prezentációként mondjuk incel percek lenne a legjobb, annál folytogatóbb, lehozósabb cuccot még nem olvastam.
Olyan nyomorúságosan tudom tőle magamat érezni...
Másoknak is látniuk kéne, hogy vannak, akik így élik le az életüket.

A tiéd inkább rohadtul szomorú, de valahogy mégis olyan színesebb, reménykeltőbb, meg persze rengeteg okfejtés van benne, ami külön jó.
A szókimondósága és tabudöntögetése meg pláne.
Nagyon magamra ismertem benne.
Az Eszteres részek némelyikét kajakra megkönnyeztem. :D
Ciki, de tényleg így volt.
Persze ilyenkor az ember magát is siratja, mert rájön, hogy ezek a dolgok nem azért történnek, mert véletlenül balszerencséje volt, majd megváltozik minden, hanem azért, mert adott személyiségtípussal rendelkező emberek élete szükségszerűen hasonlóan telik, és rettentő nehéz ez ellen a sorsszerűség ellen küzdeni.
Ha érdemes egyáltalán.
Mert gondolj bele, hogy összejönnél egy jó csajjal, aki jó anya is, és féltékeny lennél a gyereketekre, hogy őt jobban szereti.
És a démonaid megakadályoznak abban, hogy jó apa legyél.
Ettől én tényleg félek, hogy így lesz velem..
Ezért is nem tartom okosnak, hogy kapcslatom legyen, pedig lett volna rá időnként lehetőségem, de annyira megviselnek ezek érzelmileg mindig...

Lesznek majd még hasonlók, csak most talán más témákban is fogok írni.
Eléggé polihisztor alkat vagyok.
Az is lehet, hogy személyesebb dolgokat is írok, mostanában a blogod olvasásától kedvet kaptam hozzá, csak nekem ez talán nehezebben megy.
Főleg, hogy azt a nevet használom, ahogy amúgy ismernek az emberek, szóval inkognitóm sincs, így pedig nehéz másokról írni úgy, hogy ne ismerjék fel őket/magukat.

Hemi12 2020.03.07. 17:12:24

@lucius01:
Amit köszönök szépen! :)

Hemi12 2020.03.14. 21:52:08

@Vészmadár.:
Rájöttem, hogy mégiscsak leszarom, ha rátalálnak a blogomra, és elolvassák, hogy mit gondolok.
Úgyis kicsi az esélye.
Megírtam az első ilyen jellegű cikket, remélem tetszeni fog.
Legalább láthatod, hogy nem vagy egyedül a traumáiddal.
Meg mások is.

Azért kellett az igazi név, mert így hitelesebb.
Egyedibb is.
Meg én ezt annó reklámozni akartam közösségi odalakon, kialakítani egy brandet.
Ami még most is tervben van, csak kibebaszott mód lusta vagyok hozzá.
Mert én azért szeretném, ha többen olvasnák.

Ja, én is így vagyok ezzel, jó látni, hogy más is átél ilyneket.
Gondoltam, hogy vannak mások is, de soha nem láttam még rá példát..
Amúgy ha egyszer úgy döntesz, én tényleg szívesen meginnék egy sört. :D
Még akarok reagálni érdemben a kommentedre, csak már fáradt vagyok az íráshoz, majd holnap. :p

lucius01 2020.03.15. 18:32:28

"Azonban azt fenntartom, hogy a hozzám hasonlók (gyanítom, vagyunk egy páran) állapota az valaminek az EREDMÉNYE."

Teljes mértékben így van !

Nem azért nem kellek a nőknek, mert 40 évesen a gyerekszobámban élek, hanem azért élek 40 évesen a gyerekszobámban, mert nem kellek a nőknek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.29. 01:15:41

@G. Nagy László: „Csupán egy lány volt, aki be merte vallani a valós, tizenhármas csapatot”

A nők által mondott számot érdemes megszorozni minimum 3-al.

Reactor 2020.10.29. 17:43:06

A tapasztalt nőkkel nincs semmi baj. Azokkal van baj, akikben már a pótos IFA is megfordul tolatás nélkül, és ezt akarják tapasztalatnak eladni...whehehehe...
süti beállítások módosítása